24. 7. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Predseda vlády SR Robert Fico odkazuje expertovi na coca-colu poslancovi NR SR za SDKÚ-DS Ivanovi Štefancovi, že mal zabezpečiť, aby - po prvé - nebola svetová hospodárska kríza, po druhé - aby svetové komerčné banky poskytovali ochotne lacné úvery, a potom sme sa spoločne mohli rýchlejšie previezť po R1. Predseda vlády je presvedčený, že jeho zdravotný stav viac ako boľavá krčná chrbtica negatívne ovplyvňuje nekonečné farizejstvo a tuposť, ktoré sa pravidelne objavujú v stanoviskách opozičnej SDKÚ-DS."

Braňo Ondruš ,riaditeľ Tlačového a informačného odboru Úradu vlády SR

"Trinástka zrejme nebude pre organizátorov najväčšieho multikultúrneho festivalu na Slovensku - Bažant Pohoda, nešťastným číslom. " SITA

„Musela som sedávať v poslednej lavici vedľa Rómky, ktorá mala vši. Nedávno mi vyčítali, že sa takto škaredo vyjadrujem o Rómoch, že by som nemala ich meno brať nadarmo. A prečo nie? pýtam sa. Ktokoľvek dnes hovorí o Rómoch, ktorí sú z 90 % spoločenským odpadom, tvári sa ako strašný humanista.“

Zdena Studenková

„Ste idiot. No lebo ak ma niekto napríklad obviní z denníka SME, že som dal si postaviť klimatizovaný tunel, alebo že som založil v Bielorusku veľvyslanectvo, alebo ďalšie a ďalšie nezmysly, ktoré uverejňujete a takýchto redaktorov som označil za idiotov, označujem dnes za idiota aj redaktora, ktorý sa ma spýta, že či ideme riešiť komárov na Záhorí preto, lebo tam mám nejakú chatu. A trvám na tomto vyjadrení.“

Robert Fico