18. 9. 2009

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Disney Channel Slovensko sa zameria na dve rozdielne vekové kategórie: deti vo veku 2 až 5 rokov a deti vo veku 6 až 14 rokov a ich rodiny. Spoločnosť Walt Disney oznámila, že Disney Channel, vedúca svetová značka televízneho vysielania pre deti odštartuje vysielanie na Slovensku dňa 19. septembra 2009. Divákom ponúkne bohatú zmes programov. Kanál sa predstaví s “Hannah Montana,” pôvodným hraným seriálom o školáčke Miley Stewart (Miley Cyrus), ktorá potajme vedie dvojitý život ako svetoznáma popová hviezda Hannah Montana. Medzinárodná senzácia, ktorá mala premiéru v marci 2006, sa štvrťročne teší obľube vyše 200 miliónov nových divákov na celom svete.*) Pri uvedení nového kanála nesmie samozrejme chýbať ani jednotka medzi animovanými seriálmi z produkcie Disney “Finias a Ferb” a premiéra “JONAS”, kde sa predstavia viacnásobne ocenení umelci Jonas Brothers. Navyše bude Disney Channel domovskou stanicou pre pôvodné filmy vrátane celosvetových hitov “High School Musical (Muzikál zo strednej školy)”, “Rocktábor” a “Princess Protection Programme (Program na ochranu princezien).” Kanál bude ďalej každodenne uvádzať programový blok Playhouse Disney s pestrou škálou zábavných a vzdelávacích programov pre predškolákov vrátane celosvetových hitov “Klubovňa Mickeyho Mousa” a “Majster Manny.” Maciej Bral, viceprezident a generálny riaditeľ spoločnosti Disney Channels pre strednú a východnú Európu, Južnú Afriku a Blízky východ uviedol: „Naše programy sú univerzálne príťažlivé pre deti a celú rodinu kdekoľvek na svete a som veľmi rád, že diváci na Slovensku teraz môžu na Disney kanále sledovať jedinečnú kombináciu animovaných, hraných a pôvodných filmov.” Disney Channel celosvetovo predstavuje najúspešnejšie portfólio programov pre deti so svojimi 98 kanálmi a/alebo pridruženými kanálmi dostupnými v 167 krajinách a v 32 jazykoch. Začiatkom roku 2010 bude Disney Channel a Disney XD sledovať 13 miliónov domácností v celom regióne strednej a východnej Európy. V roku 2008 sa Disney Channel umiestnil ako jednotka medzi detskými kanálmi v 17 krajinách a oblastiach. Nové vymoženosti Disney Channel sa rýchlo šíria na nové trhy na celom svete, čo zohráva kľúčovú úlohu pri uvádzaní značky Disney pre nových spotrebiteľov. *) Na základe výpočtov podľa amerických ratingov v 4. štvrťroku 2008.