27. 12. 2009

Výroky týždňa

Výroky týždňa
" som nepočul, že policia je meradlom spravodlivosti a rozumu, preto názor polície je bezvýznamný Veď sa dobre pamätám, ako policajt organizovali útlak proti Martinkovi, že si Martinková manželka siahla na život Na Mečiarov dom podnikli policajti bojový útok výbušninou Podnikatelia, Rezeš, Pór, Martinka..... čelili policajnému útlaku a útoku na ich podniky, ktoré pod útlakom predali Lexu a mnohých uväznili a to v čase, keď už bolo zrejme, že trestná činnosť, ktorá je im dávno za vinu, nie je dôkazne podložená Na týchto zločinoch sa aktívne podieľali vybraní policajti, ktorých sa policajný zbor ešte nezbavil ." centru007.antisme.sk- známy idiot z diskusného fóra sme.sk "Neviem, odkiaľ takúto sumu zobrali. Zrejme mali nejakú špeciálnu Ježiškovskú kalkulačku. " Rafael Rafaj na policajné vyšetrovanie emisného podvodu "Ten chalan dal za šesť rokov jediný gól. Možno je to fajn chlapec a som rád, že si vie zarobiť na živobytie, ale takýmto spôsobom? Nastúpi, pobije sa a zvyšok zápasu strávi na trestnej lavici. K čomu je to dobré? Je to idiot " . Bruce Boudreau, tréner Washingtonu Capitals o Davidovi Kočím "Asi sme sa trochu viac odviazali, ale nevidím na tom nič zlé, veď sme aj v súkromí partneri. Akurát som ho musela trochu brzdiť, keď mi tam chcel aj on masírovať prsia.“ Erika Barkolová "Jednomandátové obvody, v ktorých je niekoľko desať tisíc voličov, majú určite vyššiu výpovednú hodnotu ako prieskum na vzorke tisíc ľudí. Vylučovať spoluprácu s HZDS nemá zmysel. Ak bude pravici chýbať malý partner, HZDS nenapácha zlo, lebo je malé. " Richard Sulík „Bol som na Titanicu. Priamo na ňom v ponorke. Stálo to 36tisíc dolárov Je to napríklad ako lyžovať sa v Grónsku. Vošli sme do reštaurácie, mali sme dobrú náladu a boli tam vystavené nejaké vína a čašník sa pýta – aké víno si dáte a Jakabovič ukáže – no takéto, aké tu máte na stole. A bolo to úplne to najdrahšie, ktoré v tej reštaurácii mali. A ešte si ho miešal vodou." Patrik Tkáč " Tá poznámka nadväzovala na inú časť diskusie a je jasné, že som slová „cigánov a buzerantov" použil zámerne „nevážne" ako výsmech všetkých, ktorí ich v súvislosti s menšinovou politikou používajú, bohužiaľ vážne.Smiech tých ľudí bol jasným dôkazom, že pochopili moju sarkasticko-parodickú hyperbolizáciu a osobne nepochybujem o tom, že ste ju pochopili aj Vy a teraz ma chcete krkolomným prekrúcaním škandalizovať.Siahodlho sa obhajovať by znamenalo poprieť všetko, čo som za uplynulých 20 rokov pri zrovnoprávňovaní aj týchto menšín urobil bez toho, aby si to denník SME všimol. Ale nečudo, keďže nešlo o nic, čo by zaujímalo bulvár." Braňo Ondruš „Pán Ondruš určite nemyslel nás. My nie sme šovinisti ani zlodeji.“ Anna Belousovová „To je ušlý zisk Národnej diaľničnej spoločnosti, odklon tranzitu cez slovenské územie a následné žaloby na tých, ktorí blokádu urobili." Ľubomír Vážny