16. 1. 2010

Výroky roka 2009

Výroky roka 2009

„Ste idiot. No lebo ak ma niekto napríklad obviní z denníka SME, že som dal si postaviť klimatizovaný tunel, alebo že som založil v Bielorusku veľvyslanectvo, alebo ďalšie a ďalšie nezmysly, ktoré uverejňujete a takýchto redaktorov som označil za idiotov, označujem dnes za idiota aj redaktora, ktorý sa ma spýta, že či ideme riešiť komárov na Záhorí preto, lebo tam mám nejakú chatu. A trvám na tomto vyjadrení.“ Robert Fico

"Trinástka zrejme nebude pre organizátorov najväčšieho multikultúrneho festivalu na Slovensku - Bažant Pohoda, nešťastným číslom. "

SITA

"Pozrite sa, zase ma budú všetci biť, ale ja som presvedčený, že Svätopluk bol naozaj prvým kráľom starých Slovákov. Na používanie výrazu starí Slováci mám veľa dôvodov".

Robert Fico

„Žiadna kauza neexistuje.“

Viliam Turský

„Mama povedala - je vojna. Ja som sa spýtal, kto nás napadol, povedala - Rusi. Poviem otvorene, že tak trošku som sa aj upokojil, lebo mohol nás napadnúť aj niekto iný.“

Ján Mikolaj

„U pani Gajdošovej som nespal, bol som si tam ráno iba pre veci. Nemôžem si dovoliť tvrdiť, že som tam spal. Mal by som vážny problém, hlavne u mojej priateľky. Takže oficiálne som tam nespal.“

Tomáš Rusina, ex Interlan

" Vrátil som sa z Bruselu s pocitom absolútneho víťaza, pretože sme vyjednali také podmienky, o ktorých som ani nečakal, že ich vyjednáme. Tieto prostriedky môže Slovensko využiť v plnej výške na iné účely. Dôjde len k určitej náhrade prostriedkov."

Igor Štefanov

"Ak niekto takýmto spôsobom kritizuje ministerstvo a tento tender, tak tomu buď nerozumie, alebo je hlúpy."

Igor Štefanov

"História slovenského novinárstva sa začala písať dňom, keď som nastúpil do redakcie."

Peter Schutz

" Páni, od redaktorov takého renomovaného ekonomického týždeníka ako je Trend by som očakával, že prídu aspoň pripravení ! Ale Vy nepoznáte ani základné ekonomické súvislosti a pravidlá".

Patrik Tkáč

" som nepočul, že policia je meradlom spravodlivosti a rozumu, preto názor polície je bezvýznamný Veď sa dobre pamätám, ako policajt organizovali útlak proti Martinkovi, že si Martinková manželka siahla na život Na Mečiarov dom podnikli policajti bojový útok výbušninou Podnikatelia, Rezeš, Pór, Martinka..... čelili policajnému útlaku a útoku na ich podniky, ktoré pod útlakom predali Lexu a mnohých uväznili a to v čase, keď už bolo zrejme, že trestná činnosť, ktorá je im dávno za vinu, nie je dôkazne podložená Na týchto zločinoch sa aktívne podieľali vybraní policajti, ktorých sa policajný zbor ešte nezbavil ."

centru007.antisme.sk- známy idiot z diskusného fóra sme.sk

" Pravdepodobný víťaz budúcoročných parlamentných volieb v Maďarsku a premiér Viktor Orbán nebude v zlom vzťahu s takou slovenskou vládou, ktorej súčasťou budú predstavitelia SMK. Pretože chceme mať pokoj v národnostnej oblasti aj v slovensko-maďarských vzťahoch. Hráme v tomto dôležitú a zodpovednú úlohu."

Pál Csáky

„Ak príde na lámanie chleba, tak radšej bezvýznamný Mečiar, ako všemocný Fico. Mečiar napáchal veľa zla, no Fico to všetko má ešte len pred sebou, a preto by sme volili menšie zlo. HZDS by napríklad nemalo súdnictvo, ale povedzme kultúru"

Richard Sulík

„Konkrétna ponuka ešte nepadla. Ak by sa tak stalo, mám dve podmienky: Bude to jedine v TV JOJ a jedine, keď to pôjde v termíne vysielania Eurovízie na STV. My s Norou radi bojujeme. Tak keď už, postavme naše rozprávanie proti programu s vysokou sledovanosťou a uvidíme, kto zvíťazí.. Ak by sme sa dohodli, vystúpili by sme s Norou obaja. Povedali by sme veci, ktoré tomu všetkému predchádzali, nikde neboli publikované, ako i celý pohľad na túto kauzu nielen cez oči novinárov, ale nás samotných." Braňo Mojsej

"Boh vytvoril ženu z Adamovho rebra, a nie napríklad z jeho hlavy, takže nemá byť dominantná, ani jeho slúžka, ale jeho partner."

Benedikt XV

" V porovnaní so slávnostným otvorením SND mal večer na Novej scéne atmosféru. Dramaturgiu na Novej scéne nebolo treba nútiť, aby koncert postavila na slovenskom duchu a vzdala tak poctu majstrovi Dusíkovi. Dramaturgia SND si po urgenciách dala "vnútiť" starosloviensky Otčenáš " zato usúdila, že pre Slovenské národné divadlo je rozhodujúci Zbor židov z Verdiho opery."

Drahoslav Machala