5. 2. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Obávam sa, že v tejto veci nebude rozhodovať právo. Mám dôvodnú obavu, že táto tragédia bude politicky zneužitá. Myslím tým prípadné nezákonné stíhanie Michala Kaščáka. Som zvedavý, čoho sa mal dopustiť." Roman Kvasnica,obhajca

"Inštitút pre verejné otázky.Finančníkom je predovšetkým Soros prostredníctvom svojich inštitúcií. Jeho pravá ruka Mesežnikov spracováva obraz Slovenska na želanie svojho tútora. Bez akejkoľvek oponentúry. Záujmy Slovenska sú hrubo likvidované a obraz Slovenska zdeformovaný na nepoznanie." Eva Zelenayová

"Tvrdenia o sťahovaní celých nenomádskych národov či etnických celkov v uvedenom historickom období sú teda iba absurdnými a vecne ničím nedololoženými fikciami." Július Handžárik

„Mne keď položí Mikuláš topánky pred dvere, tak ich zoberiem. Nezaujíma ma, kto mi ich tam položil s plným balíkom orieškov.“ Dobroslav Trnka

"Jedny šaty, ktoré som si včera skúšala, boli tie isté, ktoré mala oblečené Jennifer. Kto by si bol pomyslel, že mám rovnakú veľkosť ako Jennifer Lopez?" Victoria Beckham

„Nejsme stranou toskánských jachtařů, velrybářů, šibalů anebo spících knížat. Nejsme ani strana Šloufů a jiných vylézajících praještěrů, jsme strana pro slušné lidi, kteří chtějí žít slušný život.“ Jana Bobošíková, líder strany Suverenita

"Tu sa, tuším, kradne. Neviem, u koho skončili. Mal som to pekne spoznámkované, ale nakoniec sa ukázalo, že vlastne nikto z nich nepovedal nič také závažné, na čo by som tie poznámky potreboval. V jednej chvíli som ich už proste nevedel nájsť. Je možné, že sa z mojich poznámok teraz niektorý z poslancov pripraví do niektorej z nedeľných diskusných relácií." Robert Kaliňák

„ Smer-SD nebude potrebovať na financovanie volebnej kampane nikoho, pretože strana si dokázala odložiť peniaze získané zo štátneho rozpočtu a pomôže si aj pôžičkou a preto som najšťastnejší na svete. Ak by sa v takejto kauze nachádzal Smer-SD, tak nás pozabíjate. Viem si predstaviť aj obrovský medzinárodný tlak. Ja som nikdy nepotreboval poštovú schránku v Londýne, ani ostrov Svätý Krištof a Nevis. Ak sa ak sa slovenská polícia a Generálna prokuratúra SR rozbehnú, budú môcť žiadať švajčiarske banky o čísla účtov. Budeme vedieť, kto za tými účtami je a budeme doma. Za našej vlády je SIS služba, ktorá nemala jediný problém, lebo sa venuje tomu, na čo ju zákon oprávňuje. Som dostatočne skúsený, aby som vedel, že akými zbraňami bojujete, takými zhyniete. Ja so SIS nechcem mať nič spoločné. " Robert Fico

"Ak by mal byť za klamstvo odvolávaný niekto z ústavnej funkcie, tak Fico by nebol predsedom vlády už takmer štyri roky." Ivan Mikloš

„Môj osobný názor je, že po odhaleniach, ktoré vytiahol premiér Robert Fico na SDKÚ-DS, by sme s nimi nemali už rokovať o predvolebnej spolupráci. Je jedno, či by nám to mohlo poškodiť alebo polepšiť. Financovanie SDKÚ-DS je neštandardné. Pôžička je zakrývaním podstaty veci.“ Jozef Mihál, podpredseda strany Sloboda a Solidarita

„Nemáme videozáznam, ktorý by vám to preukazoval? Priznám sa, že jeden mám, ale je rozostrený tak, že by ste tam našli tisíc vecí, lebo je tam vidno len helmy a ľudí, ktorí na nich zaútočili. Keby som vám ukazoval krúžky, nestačilo by vám to. A preto to ani nebudem s vami riešiť.“ Robert Kaliňák

Za takého chlapa ako Kaliňák pôjdem aj do prvej línie bojovať". Peter Suchý, policajt z Popradu,

"Mám také veci, že niekedy mám strach, aby ma nezastrelili. O také peniaze ide." Robert Fico

"Skupina J&T bola vždy apolitická, so žiadnou stranou sme sa nikdy nespájali, do politiky sme sa nezapájali. Je poburujúce, že politici využívajú skupinu J&T na to, aby nejakým spôsobom proti sebe útočili. Chceme sa proti tomu veľmi dôrazne ohradiť a požiadať ich, aby s tým prestali." Maroš Sýkora,hovorca J&T

„Vyjadrenie strany Sloboda a Solidarita , že sa predseda parlamentu snažil ovplyvniť prezidenta Ivana Gašparoviča pri vyhlásení termínu referenda, považujem za výsledok nepochopenia reality a prejav virtuality Sulíkovho sveta, v ktorom má politika stále len povahu webových stránok. Považujem jeho reakciu za dôkaz, že vznešený názov strany Sloboda a Solidarita je iba prázdnym headlinom a Sulík si pod slobodou a demokraciou očividne predstavuje, že len jeho pravda, zahlcujúca mailové adresy užívateľov internetu, je tou jedinou správnou a nikto okrem neho nemá právo vyjadriť svoj postoj.SaS by mala zakomponovať riešenie otázok z požadovaného referenda do svojho volebného programu. Namiesto toho, žiaľ, iba šíri populizmus a zahlcuje internetové stránky nekonečnými demagogickými výzvami. Výsledok volieb bude jasnou odpoveďou občanov na predstavy pána Sulíka." Pavol Paška

„Husi majú väčšie, možno aj kvalitnejšie vajíčka. Lenže husička tichučko znesie a sliepočka si zakotkodáka. urobí si reklamu“. Katarína Tóthová

"Smotánka je strašne fajn relácia. Aj tá konkurenčná, ktorá neviem, ako sa volá. Ale pripravuje ju tiež jedna Erika. Bakulová, alebo také nejaké meno. Typickou otázkou je napríklad: Viete, koľko stáli vašu pani manželku tie šaty ? Eriky sa vedia vždy dobre opýtať.Čo je viac konkurenčné ako dve Eriky na jednom – no – smetisku... To by bolo asi neúctivé k slovenskej smotánke. Či naopak, nie? Najväčšiu dilemu má podľa mňa doktor Traubner, lebo jeho chcú vždy a on je všade. Ale ako to spraviť, aby nepovedal to isté? Podľa mňa sa Eriky musia, či chcú, alebo nie, vopred dohodnúť, čo sa doktora Traubnera opýtajú Erika, čo máš dnes na Traubnera? Ja sa opýtam, že či vie koľko stáli šaty pani manželky. A ty máš čo? Ty krava! Ja som sa chcela spýtať to isté! A teraz čo? „ Daniel Baláž ,Rádio_FM

„ Florida je miestom len pre starých ľudí a nikto by nechcel ísť na dovolenku napríklad do takej Iowy. Bez ohľadu na to, kde ľudia žijú, stále chcú ísť do Kalifornie. Nikoho tam nebudete počuť vykrikovať Neviem sa dočkať Iowy. To vám môžem garantovať. Ľudia chcú ísť sem, do Kalifornie.Sú štáty, ktoré sú známe pestovaním zemiakov, iné štáty zase majú ropu. A ďalšie štáty, ako napríklad Florida, sú známe tým, že tam žijú starí ľudia." Arnold Schwarzenegger