SLOVAK MEDIA NEWS
Najnavštevovanejším slovenským portálom bol v septembri zoznam.sk. Za minulý mesiac ho navštívilo odhadom viac ako 1,75 milióna reálnych užívateľov. Vyplýva to z údajov Asociácie internetových médií (AIM). Len tesne za ním skončil júlový líder návštevnosti azet.sk, ktorému na prvú priečku chýbalo približne 21.000 užívateľov. Tento web najviac ľudí lákal svojou podstránkou pokec.sk, ktorú v septembri navštívilo viac ako 1,1 milióna užívateľov.
Trojicu najnavštevovanejších stránok uzatvára spravodajský portál sme.sk. Minulý mesiac ho navštívilo viac ako 1,5 milióna užívateľov. Stránka bola zobrazená viac ako 90 miliónov ráz, pričom každý užívateľ na nej strávil v priemere viac ako 7 minút.
Viac ako milión odhadovaných užívateľov zaznamenal ešte atlas.sk (1,37 milióna ľudí), aktuality.sk (1,22 milióna ľudí) a topky.sk (1,18 milióna ľudí). Za touto trojicou nasledovali spravodajské portály čas.sk (967.629) a pravda.sk (876.637). Prvú desiatku uzatvárajú centrum.sk (takmer 800.000) a markíza.sk (758.522).
Výrazný medzimesačný posun zaznamenalo webové sídlo súkromnej televízie joj.sk. Ten síce podľa odhadov navštívilo len 475.401 reálnych užívateľov, portál sa však posunul o dve priečky na 14. miesto a medzimesačne pritiahol viac ako 100.000 užívateľov.
Prieskum tiež odhalil, že ľudia nadpriemerné množstvo času trávili na weboch, ktoré ponúkali internetové hry alebo sa zameriavali na deti, svadobné služby, nehnuteľnosti, autá či ponuky práce.
Copyright © TASR 2011