Žartovníci
Akadémia médií v Bratislave bude v nasledujúcom školskom roku 2012/2013 vyučovať na bakalárskom stupni program manažment médií. Nový program jej schválila Akreditačná komisia. "Je to prvý program takéhoto zamerania na Slovensku," uviedol riaditeľ akadémie Ján Füle. Absolventov chce škola pripravovať na teoretické i praktické zvládanie základných problémov pri riadení mediálnych podnikov. Oboznámiť by sa mali aj s riadiacimi a výrobnými procesmi v tlačených a elektronických médiách, filme aj reklame. "Súčasťou teoretickej výbavy bude aj znalosť marketingových procesov, marketingovej komunikácie, ale i silné kultúrne zázemie a jazykové znalosti. Medzi predmety budú patriť napríklad základy marketingu, manažérska etika a vedenie ľudí, finančný manažment, personálny manažment, nové médiá, cross media marketing, ale aj typografia a polygrafia," doplnil Füle. Súhlas na vznik Akadémie médií, odbornej vysokej školy mediálnej a marketingovej komunikácie dala vláda SR v auguste 2011. S výučbou študijných programov mediálna komunikácia a marketingová komunikácia začala v akademickom roku 2011/2012.
Copyright © TASR 2012