Kde udělali soudruzi chybu?
Niektoré slovenské médiá sú také nadšené z reality šou RTVS Trieda 9., že človek začal mať pocit, že za posledných 21 rokov tu nič iné nevzniklo.
Áno, Trieda 9.A je kvalitný cudzí formát, adaptovaný ne nadpriemernej úrovni.
A zabitý v priamom prenose neschopnosťou programových pracovníkov RTVS , ich nedostatočnými znalosťami diváka . Formát je dobrý, len diváka to, žiaľ , nezaujíma . Trieda 9. A určite nie je prime timový formát, to musí pochopiť aj človek zo skladby programu. Nuž, keď to ale nepochopí programový riaditeľ, je zle.
Už prvé vydanie potvrdilo prepoklady, že divák neočakáva tento typ programu v tomto čase a na tomto mieste. 88 tisíc divákov bola hanba. tak sa presúvalo. A padlo na 78 tisíc divákov. Potom prišlo k miernemu nárastu, ale posledné vydanie bolo už naozaj hanebné . Dosiahnutý rating sa znížil na 1, 5 % a trhový podiel na 3, 6 % . A počet divákov ? 70 tisíc. A to už hraničí z mimoriadne nehospodárnym nakladaním s verejnými prostriedkami.
Netvrdím, že Trieda 9. A je nekvalitný produkt. Naopak. Takých by RTVS mala produkovať viac. Hrôzu vzbudzuje narábanie s týmito produktmi.
Potom kompetentným v RTVS naozaj neostáva nič iné iba vymeniť diváka.
Ja poznám ľahšiu cestu.