15. 6. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


 „Pracujem na podaní na súd. Logické, odborné ani iné argumenty v tejto vykonštruovanej kauze nezavážia.Ak sa zámienka s následným návrhom na odvolanie stane štandardným postupom, tak nemožno hovoriť ani o právnom štáte, ani o politickej kultúre. Vopred som nemohla zverejniť podmienky súťaže, lebo by som ju zmarila.“

Miloslava Zemková



„ Ja by som nerád rozprával v cudzom jazyku, ja sa vam ospravedlňujem, pretože ja tu nemčinu neovládam v takej výške, aby som pred takouto vážnou porotou rozprával po nemecky, ja viem komunikovať... v kaviarni, robil som v nemecky hovoriacich oblastiach, robil som v Nórsku, robil som v Egypte, dohovoril som sa po anglicky, ale na takejto výške ja tu reč neovládam, tak by som vas poprosil o zhovievavosť, aby ste mi toto ... nejakým spôsobom odpustili... „

Marián Chudovský, kandidát na gen. riaditeľa SND