24. 3. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Zablokujeme tomu, aby sme sa rázne zobudili."
Andrej Danko


„Po aprílovom referende moja krajina prehodnotí svoje vzťahy s Európou, ktorá je fašistická a krutá".

Recep Tayyip Erdogan ,turecký prezident


„Vražda Róberta Remiáša nebola vraždou. Oskar Fegyveres bol kúpený za milión šilingov. Remiáš  si ublížil sám svojou neopatrnosťou. Spis je utajený a ja som viazaný mlčanlivosťou. Pokiaľ ide údajnú vraždu Remiáša, tak tá bola  riadne vyšetrená.. Celé to bola krycia spravodajská hra, ktorá súvisela s tým, že tu chcel niekto získať moc“.

Ján Cuper

"Vrátim sa ku kauze Takže tak. Súdne rozhodnutie, podľa ktorého GINN PRESS, Martin Daňo a Rudolf Vaský majú odstrániť video Opitá sudkyňa a Husákov syn z YouTube nadobudlo vykonateľnosť voči GINN PRESS a Martinovi Daňovi. To znamená, že aj keď sa proti nemu odvolajú, musia ho odstrániť. Vaský sa vyhýbal prevziať na pošte súdne rozhodnutie, voči nemu zatiaľ nenadobudlo vykonateľnosť, ale neminie ho to. Nemám čas príliš často zisťovať na súde ako to stojí. Proti GINN PRESS a Daňovi som už vec dal exekútorovi. Teraz to už na súde nepôjde tak rýchlo, ale do dvoch mesiacov očakávam, že Daňo a GINN PRESS budú platiť prvú pokutu. Vaský hneď za nimi. Alebo si to rozmyslia a video stiahnu. Viem, že video už koluje po internete a to je iná vec. Ale Daňo a Vaský musia dostať príučku, aby sa naučili móresom. Medzitým Daňo oznámil, že sa rozišiel s Vaským. Myslím, že urobil dobre. Ja som ich pred touto kauzou nepoznal, ale známi mi hovorili, že Daňo bol celkom zaujímavý, kým sa nespojil s Vaským. Aj tak ich ďalšie právne prekvapenia ešte čakajú. Daňo má na krku štyri exekúcie, pretože neplatil Sociálnej poisťovni, inej poisťovni a ďalším dvom firmám. Jedna exekúcia je už takmer 15 rokov stará a úroky rastú každý deň. Preto on potrebuje vyzývať na finančnú podporu lebo vlastný príjem nemá, resp. nemôže ho ukázať a príjem z darov sa dá ľahšie zakamuflovať. Je blázon každý, kto im prispeje vraj na výrobu ich videí. My všetci platíme do Sociálnej poisťovne. Daňo by chcel dostávať dôchodok z našich peňazí. Ak video nestiahne, pribudne mu ďalšia exekúcia. Takže tak."
Ján Čarnogurský