Ďalší filmový úspech, Zabijakov osobný
strážca suverénne porazil konkurenciu
Trojicu najvyšších priečok v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie, podvečeru tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia.
Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. V pondelok, 18. januára 2021, obsadila v rebríčku sledovanosti v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 až päť najvyšších priečok a suverénne ovládla celý prime-time.
Diváci naďalej oceňujú atraktívnu filmovú ponuku trhového lídra, skvelá akčná komédia Zabijakov osobný strážca sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s výborným ratingom 9,0 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 26,0 %. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj trhové podiely 14,7 % a 12,6 % a film Dalida na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,1 %. Hviezdne obsadený film s Ryanom Reynoldsom a Samuelom L. Jacksonom v hlavných úlohách si vychutnalo celkovo 387-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Tri najvyššie miesta v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 11,6 % / share 30,0 % v CS 12-54), Televízne noviny (rating 11,3 % / share 30,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 9,1 % / share 23,0 % v CS 12-54). Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ patrilo včerajšie prvenstvo relácii Počasie s 646-tisíc divákmi, nasledovanej na druhej priečke Televíznymi novinami, ktoré si nenechalo ujsť 637-tisíc divákov.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 8,9 % ako aj trhový podiel 27,6 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Suverénnou jednotkou na trhu boli v čase vysielania aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 8,3 % / share 32,5 % v CS 12-54), konkurenčný seriál Modrý kód zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 6,8 %. Prvý spravodajský súhrn najdôležitejších udalostí dňa si o 17:00 pozrelo 516-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA