Oteckovia a Najhorší týždeň môjho života
opäť na čele diváckeho záujmu
Celkovo najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa vo štvrtok stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.
Atraktívna
seriálová produkcia televízie Markíza sa tešila
výraznému diváckemu záujmu aj vo štvrtok, 21. januára
2021. Najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa sa
v oboch hlavných cieľových skupinách stali stabilne obľúbení
Oteckovia a úspešná novinka Najhorší týždeň môjho
života.
Seriálový hit Oteckovia tradične kraľoval podvečernému vysielaniu, v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 9,4 % ako aj trhový podiel 29,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Akékoľvek štvrtkové programy konkurencie v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úspešne etablovaný večerný seriál Najhorší týždeň môjho života, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol naďalej výborný rating 9,1 % a trhový podiel 22,0 %. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 12,8 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,9 %. Tretiu premiérovú epizódu hviezdne obsadenej novinky plnej vtipných nedorozumení a trapasov si nenechalo ujsť celkovo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,8 % / share 28,5 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,7 % / share 27,0 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 626-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 614-tisíc divákov.
Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 7,1 % / share 29,3 % v CS 12-54) a nasledujúcemu magazínu Reflex (rating 6,4 % / share 25,2 % v CS 12-54), v čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 26,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,4 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA