Novoročný príhovor prezidentky SR Zuzany Čaputovej
na obrazovkách RTVS sa tešil vysokej sledovanosti
RTVS tradične odvysielala 1. januára novoročný príhovor hlavy štátu. K obrazovkám prilákal v premiére o 13.00 h 666.000 divákov s trhovým podielom 34,3 % v cieľovej skupine 12+. V repríze o 20.20 h si ho pozrelo 205.000 divákov s trhovým podielom 8,1 % v cieľovej skupine 12+. Počas silvestrovského večera sa diváckej priazni tešili programy na programových okruhoch Jednotky aj Dvojky.
Silvestrovské vydanie obľúbenej súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko si nenechalo ujsť 465.000 divákov s trhovým podielom 17,7 % v cieľovej skupine 12+. Po ňom nasledoval komediálny seriál Pumpa, ktorý k obrazovkám prilákala 349.000 ľudí a získal tak trhový podiel 13,4% v cieľovej skupine 12+. Silvestrovskú talkšou Petra Marcina Neskoro večer si pozrelo až 452.000 divákov s trhovým podielom 17,7 % v cieľovej skupine 12+. Krátko po polnoci ponúkla RTVS talkšou Borisa Valábika a Marána Gáboríka Boris & Brambor, ktorá prilákala počas prvých minút nového roka k obrazovkám 301.000 divákov a získala trhový podiel 13,2 % v cieľovej skupine 12+.
Priazni divákov sa počas posledného večera roka 2020 tešila aj Dvojka, ktorá ponúkla záznamy viacerých koncertov. Hudobnú šou ABBA navždy: Víťaz berie všetko si krátko po 20.00 h. pozrelo 246.000 divákov s trhovým podielom 9,6 % v cieľovej skupine 12+. Divákov zaujal aj koncert Queen & Adam Lambert: Show musí pokračovať, ktorú si pozrelo 176.000 ľudí s trhovým podielom 6,7% v cieľovej skupine 12+.
Dvojka sa tešila vysokej sledovanosti aj v novom roku, kedy divákov zaujala športovým prenosom Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní žien. V nedeľu 3. januára si prvé kolo pozrelo 420.000 divákov s trhovým podielom 24,9% v cieľovej skupine 12+ a druhé kolo si nenechalo ujsť až 607.000 divákov s trhovým podielom 28,2% v cieľovej skupine 12+, čím sa tento program zároveň stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA