18. 3. 2022

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA

Na obrázku môže byť 1 osoba a text, v ktorom sa píše „AdamPostansLDR @adam_ldr As a BBC-funded journalist I have to remain consistently politically neutral. So here's a photo of some flowers on a sunny day.“



 

 

" Chcem vyjednať mier medzi Ruskom a Ukrajinou. Dohodol som sa na tom s Bohom."
Martin Jakubec
 



„To si SIS, VOS, NAKA nepreveruje, kto je členom volebnej komisie? Ja som si myslel, že je preverený, keď je z volebnej komisie, Nakoniec mi novinári dnes povedia, že ten Mihalčin nie je ani obvinený. Pán minister, prečo ste ho neobvinili? Ak je vinný, že zradil Slovensko, nech dostane doživotie. Schváľme trest smrti, ja s tým nemám problém.“
Miroslav Suja poslanec-Republika
 

 



"V prvom rade by som chcela poznamenať, že prezident Biden je junior, takže Rusi zrejme uvalili sankcie na jeho zosnulého otca - nech odpočíva v pokoji. Nikoho z vás neprekvapí, že nikto z nás neplánuje turistické výlety do Ruska."
Jen Psakiová , hovorkyňa Bieleho domu 



"Západ zhodil svoju masku zdvorilosti a začal sa správať bojovne. To si žiada prirovnanie k antisemitským pogromom."
Vladimir Putin