28. 11. 2022

RTVS lákala divákov počas víkendu zábavou aj športom


RTVS lákala divákov počas víkendu
 

 zábavou aj športom


Druhá séria šou Pečie celé Slovensko si aj počas uplynulého víkendu udržala pozíciu lídra. Deviatu epizódu si nenechalo ujsť 453.000 divákov a v danom čase bola najsledovanejším programom v univerzálnej cieľovej skupine. Športových fanúšikov prilákali k televíznym obrazovkám zápasy MS 2022 vo futbale.



Nedeľný večer patril na Jednotke šou Pečie celé Slovensko. Deviatu epizódu si pozrelo vyše 450.000 divákov (674.000 AVReach) pri trhovom podiele až 20,5 % v cieľovej skupine 12+. Relácia bola v danom čase najsledovanejším televíznym programom. Diváci si nenechali ujsť ani reprízu siedmej epizódy v sobotu neskôr popoludní. Pozrelo si ju až 149.000 divákov pri trhovom podiele 12,7 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola relácia trhovou jednotkou.

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sav danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 390.000 divákov pri trhovom podiele 29,8 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 66.000 divákov pri trhovom podiele 5,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváci si počas víkendu pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke 285.000 divákov pri trhovom podiele 15 % v cieľovej skupine 12+. Na Dvojke si talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 64.000 divákov pri trhovom podiele 4,6 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu lákala Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 253.000 divákov pri trhovom podiele 11,9 % a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 217.000 divákov pri trhovom podiele 11,5 % v cieľovej skupine 12+.

MS 2022 vo futbale lákajú k televíznym obrazovkám státisíce divákov

Športových fanúšikov lákali počas víkendu k televíznym obrazovkám najmä MS 2022 vo futbale. V piatok si poludňajší zápas Irán – Wales pozrelo 93.000 divákov pri trhovom podiele 16,3 % a následne zápas Kataru so Senegalom sledovalo 115.000 divákov pri trhovom podiele 14,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Popoludní si zápas Holandska s Ekvádorom nenechalo ujsť 195.000 divákov pri trhovom podiele 13,5 % a večerný zápas Anglicka s USA sledovalo až 227.000 divákov pri trhovom podiele 12,1 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu na poludnie sledovalo zápas Tuniska s Austráliou 114.000 divákov pri trhovom podiele 14.1 % a následne si zápas Poľsko - Saudská Arábia pozrelo 194.000 divákov pri trhovom podiele 19,5 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase boli oba športové prenosy trhovou jednotkou. Popoludňajší zápas Francúzska s Dánskom sledovalo 262.000 divákov pri trhovom podiele 17,3 % a večerný futbalový duel Argentíny s Mexikom si nenechalo ujsť až 303.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V nedeľu prilákal zápas Japonska s Kostarikou k televíznym obrazovkám 116.000 divákov pri trhovom podiele 9,8 % v cieľovej skupine 12+. Futbalový duel Belgicko - Maroko si popoludní pozrelo 182.000 divákov pri trhovom podiele 13,5 % a podvečerný zápas Chorvátska s Kanadou sledovalo až 267.000 divákov pri trhovom podiele 15 % v univerzálnej cieľovej skupine. Večer si zápas Španielska s Nemeckom nenechalo ujsť až 317.000 divákov pri trhovom podiele 15,5 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA