25. 11. 2022

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

                    

“Neexistuje väčšie opľutie štátneho sviatku slobody a demokracie, ako vyhodiť novinárov za to, že nechali odvysielať prejav opozičného politika. Zaujímalo by ma, či to bola Čaputová alebo Matovič, kto volal včera s krikom šéfovi RTVS Machajovi a prinútil ho odkrágľovať celé vedenie spravodajstva. Presne pre toto som včera nahlas kričal ja, že mi je smutno, keď nemôžeme 17. november, štátny sviatok slobody a demokracie oslavovať, ale že musíme počas neho varovať, ratovať a protestovať.”
Robert Fico


"O tom, že sa takéto vysielanie plánuje, som nemal ja, ani členovia manažmentu RTVS, žiadnu vedomosť, hoci sme tomuto výnimočnému sviatku v našich dejinách venovali z programového a obsahového hľadiska zvláštnu pozornosť na viacerých poradách a pripravili sme niekoľko špeciálnych relácií."
Ľuboš Machaj

 
"Keď bude rozpočtové provizórium, to bude Armagedon, to si myslím, že sa nebude dať prežiť. Stratíme krajinu, demokraciu."
Igor Matovič

 "Ale keďže sme už vysielali Petra Pellegriniho na sneme Hlasu, nemohli sme len tak povedať strane Smer, že ju neodvysielame. Mali na to právo."
Mária Hlucháňová, RTVS