10. 10. 2023

Víkendy patria RTVS: Relácie verejnoprávnej televízie sú lídrom sledovanosti v prime-time od piatku do nedele

Víkendy patria RTVS: Relácie verejnoprávnej televízie sú



 lídrom sledovanosti v prime-time od piatku do nedele


RTVS prilákala divákov k televíznym obrazovkám počas víkendu obľúbenými zábavnými reláciami a bola od piatku do nedele lídrom sledovanosti v prime-time. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo celkom až 499.000 divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.

RTVS bodovala u divákov počas víkendu zábavou a opäť bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 338.000 divákov pri trhovom podiele 20 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Relácia bola jednotkou v sledovanosti aj v cieľovej skupine 12-54 s trhovým podielom 17 %. Vysokej sledovanosti sa tešila aj premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 137.000 divákov pri trhovom podiele 10 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke si neskôr večer talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 61.000 divákov pri trhovom podiele 4,7 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 379.000 divákov pri trhovom podiele až 21,4 % v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 311.000 divákov pri trhovom podiele až 22 % v cieľovej skupine 12+. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 107.000 divákov pri trhovom podiele 14,3 % v univerzálnej cieľovej skupine a taktiež bol jednotkou v sledovanosti v danom čase.

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom druhú epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si šou nenechalo ujsť až 410.000 divákov pri trhovom podiele 20,3 % v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase jednotkou v sledovanosti.

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou a zároveň bola celkovo najsledovanejšou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť až 400.000 divákov pri trhovom podiele 32,1 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 99.000 divákov pri trhovom podiele 8 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť 193.000 divákov pri trhovom podiele až 15,1 % v cieľovej skupine 12+.