27. 11. 2023

RTVS ovláda nedeľný prime-time so šou Pečie celé Slovensko

RTVS ovláda nedeľný prime-time 


so šou Pečie celé Slovensko

RTVS kraľovala rebríčkom sledovanosti v prime-time v piatok aj v nedeľu. Tretia séria šou Pečie celé Slovensko je lídrom v univerzálnej aj komerčnej cieľovej skupine. Deviatu epizódu si pozrelo až 542.000 divákov a relácia sa opäť stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo celkom až 408.000 divákov a stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.


V piatok si premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke pozrelo 380.000 divákov pri trhovom podiele až 21,2 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Vysokej sledovanosti sa tešila aj premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo až 207.000 divákov pri trhovom podiele 14,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V sobotu večer odvysielala Jednotka priamy prenos z galavečera Noc nádejí, ktorý si pozrelo 186.000 divákov pri trhovom podiele 10,7 % v univerzálnej cieľovej skupine. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 105.000 divákov pri trhovom podiele 14,4 % v univerzálnej cieľovej skupine a bola jednotkou v sledovanosti v danom čase.

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom už deviatu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si reláciu nenechalo ujsť až 542.000 ľudí pri trhovom podiele 25,2 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 24,4 %.

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 319.000 divákov pri trhovom podiele 25,9 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 89.000 divákov pri trhovom podiele 7,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť až 207.000 divákov pri trhovom podiele 15,4 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA