27. 11. 2004
Taká drobnosť.
Taká drobnosť.
V roku 2004 vytvorila novú web stránku a poskztla pre STV svoj Content managment system ChilOut Publisher spoločnosť fatchilli.com . Išlo o pozitívnu zmenu, predovšetkým z hľadiska designu webu, ktorý získal na atraktivite, príťažlivosti a zo začiatku aj na prehľadnosti.
Zarážajúcou časťou je však videoarchív . Ten je vraj pre STV platenou službou - 150 korún za minútu pre spoločnosť fatchilli.com .
Skúsme len tak spočítať, aké náklady s tým STV ročne asi má:
Detské správy 39.000
Ľadové minútky 20.000
O 5 minút 12 234.000
Odpovede z obrazovky 124.800
Reportéri 93.600
Správy a komentáre 234.000
Správy STV 821.250
Góly body sekundy 164.250
Spolu: 3.836.800 SKK
Ceny sú odhadované
No, neoplatilo by sa kúpiť na videoarchív vlastný systém, zamestanať webmastra / veď ho majú / , ušetriť na prenose dát alebo kaziet ? A, navyše by videoarchív nebol natoľko obmedzený
Možno sa mýlim, ale iné informácie neexistujú. A outsourcing nebýva vždy efektívnou záležitosťou. Iba jednoduchšou. O designe a contente až v januári.