27. 11. 2004

Taká drobnosť.

Taká drobnosť. V roku 2004 vytvorila novú web stránku a poskztla pre STV svoj Content managment system ChilOut Publisher spoločnosť fatchilli.com . Išlo o pozitívnu zmenu, predovšetkým z hľadiska designu webu, ktorý získal na atraktivite, príťažlivosti a zo začiatku aj na prehľadnosti. Zarážajúcou časťou je však videoarchív . Ten je vraj pre STV platenou službou - 150 korún za minútu pre spoločnosť fatchilli.com . Skúsme len tak spočítať, aké náklady s tým STV ročne asi má: Detské správy 39.000 Ľadové minútky 20.000 O 5 minút 12 234.000 Odpovede z obrazovky 124.800 Reportéri 93.600 Správy a komentáre 234.000 Správy STV 821.250 Góly body sekundy 164.250 Spolu: 3.836.800 SKK Ceny sú odhadované No, neoplatilo by sa kúpiť na videoarchív vlastný systém, zamestanať webmastra / veď ho majú / , ušetriť na prenose dát alebo kaziet ? A, navyše by videoarchív nebol natoľko obmedzený Možno sa mýlim, ale iné informácie neexistujú. A outsourcing nebýva vždy efektívnou záležitosťou. Iba jednoduchšou. O designe a contente až v januári.