Spravoreklama
Naše televízie sa v poslednom čase predháňajú v snahe zaradiť reklamu snáť všade.
Keďže reklamný spot sa v spravodajstve neodváži odvysielať nik, tak tam prepašuje PR príspevok ako hrom.
Chcete ísť na koncert Music academy, aj z Londýna sa Vám prihlásime, aby sme Vás pozvali na Nataliu Imbruglia. Chcete ísť na Fugees, Markíza Vás rada pozve.
No a JOJ- ka ?
Tá Vás šokujúco prevedie po módnej prehliadke Orange Fashion . A ukáže vám aj Sklovskej prirodzenie v detaile.
V hlavnom spravodajstve, prirodzenie...
Redaktor ? Laco Ďurkovič.
Áno, presne ten, po ktorom museli dlhé roky budovať odznova meno Slobody zvierat a neskôr združenia Ľudia proti rasizmu, či Food Not Bombs alebo Ži a nerchaj žiť.
Všetky televízie majú pritom štandartné metódy mediálneho partnerstva.
Rada pre vysielanie a retransmisiu by si ich v týchto prípadoch mala nechať predložiť.
Možno by sa dozvedela zaujímavé veci.