12. 12. 2005

Spravoreklama

Spravoreklama
Naše televízie sa v poslednom čase predháňajú v snahe zaradiť reklamu snáť všade. Keďže reklamný spot sa v spravodajstve neodváži odvysielať nik, tak tam prepašuje PR príspevok ako hrom. Chcete ísť na koncert Music academy, aj z Londýna sa Vám prihlásime, aby sme Vás pozvali na Nataliu Imbruglia. Chcete ísť na Fugees, Markíza Vás rada pozve. No a JOJ- ka ? Tá Vás šokujúco prevedie po módnej prehliadke Orange Fashion . A ukáže vám aj Sklovskej prirodzenie v detaile. V hlavnom spravodajstve, prirodzenie... Redaktor ? Laco Ďurkovič. Áno, presne ten, po ktorom museli dlhé roky budovať odznova meno Slobody zvierat a neskôr združenia Ľudia proti rasizmu, či Food Not Bombs alebo Ži a nerchaj žiť. Všetky televízie majú pritom štandartné metódy mediálneho partnerstva. Rada pre vysielanie a retransmisiu by si ich v týchto prípadoch mala nechať predložiť. Možno by sa dozvedela zaujímavé veci.