16. 12. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Ak nepostúpim, Julo aj Paľo pôjdu pod nôž.“ Gymnazista Matej Koreň , Slovensko hľadá SuperStar „Vítali ma v Soule s takou poctou, aká sa dostane len máloktorému prezidentovi či predsedovi vlády hociktorej krajiny, ktorý navštívi Južnú Kóreu,“ Ján Slota, po pobyte v Soule na pozvanie Chung Mong Koa, hlavného akcionára a chairmana svetového koncernu Hyundai/KIA.

"Len mi niečo priniesla.Máme spolu kamarátsky vzťah.“ Boris Kollár návšteve Zuzany Belohorcovej u neho doma o druhej ráno "Komunistická strana Slovenska považuje 10. december, keď si svet pripomína prijatie Všeobecnej deklarácie ľudských práv, za symbol boja za základné ľudské práva bez rozdielu farby pleti, jazyka, vierovyznania, či ideového presvedčenia.Komunisti sa hlásia k odkazu deklarácie, zostáva však podľa nich historickým faktom, že už Ústava ČSR z 9. mája jasne deklarovala vo svojom prvom článku, že ľud je jediným zdrojom všetkej moci v štáte." Komunistická strana Slovenska

„Nejde však len o skúsenosti, ale aj o dar výrečnosti.“

GALINA JENDŽELOVSKÁ ,STV-O sebe a relácii Pre a proti .

"Od januára klesne cena plynu." Minister hospodárstva SR Jirko Alonso Malchárek "Členstvom v dozornej rade by som chcel začať"profesionálne túto oblasť v mene štátu rozvíjať". Martin Krekáč , Amrop Jenewein Group

"Stovky dedinčanov Tung-čou v provincii Kuang-tung zaútočili na veternú elektráreň a na policajtov, čím sa dopustili vážneho porušenia zákona.Dedinčania pri útoku na elektráreň použili nože, oceľové oštepy, palice, dynamit, benzínové bomby a rybolovné rozbušky.Polícia použila slzotvorný plyn s cieľom rozohnať dav a zatkla dvoch násilníkov. Útočníci sa však opäť zoskupili a po zotmení začali hádzať na policajtov výbušniny.Polícia bola nútená spustiť paľbu na výstrahu. V chaose traja dedinčania zomreli, osem utrpelo zranenia, traja z nich smrteľné." Oficiálna čínska agentúra Sinchua.

"Doporučujeme uzákoniť možnosť udelenia pokuty špekulatívnym podávateľom námietok, pretože v mnohých prípadoch im ide len o sťaženie alebo úplné zmarenie obstarávania. " Ministerstvo vnútra k návrhu nového zákona o verejnom obstarávaní

„Než som vyšla na pódium, dala som si pár drinkov, ale nenapadlo mi ísť ešte na záchod. Ako sme potom pri koncerte poskakovali, môj mechúr to skrátka nevydržal .“ Fergie , speváčka americkej skupiny Black Eyed Peas

"Á. Desperado. Já tě znám. Já si o vás vše nastudovala. Takových lidí, jako ty, se docela bojím."

Tereza Pergnerová

"Tak zavolajte Catherine Zeta Furkovej, ale nie mne! Nie mne! Ver mi, že natieto pičoviny nemám čas! Choď sa šnorchlovať s Veľkým bratom na Maldivy a mne daj svätý pokoj, jasné?"

Juraj Mokrý do telefónu finalistovi BigBrother Borisovi Prihradskému

"Súčasný zákon koncesionárskych poplatkoch je nehorázny, najmä to, že nejaká súkromná zbojnícka firma vymáha peniaze pre verejnoprávne médiá. Ja osobne mám skúsenosť s tým, že mi prišla výzva na zaplatenie veľkej čiastky pre SRo, aj keď pravidelne platím koncesionárske poplatky, dokonca aj za televízor, ktorý nevlastním. Preto je potrebné zmenu zákona podporiť a doplniť aj o zákaz pre SRo a STV postupovať pohľadávky súkromným firmám. Stupidita bola v tom, že my sme dali podklad na to, aby SRo a STV vyrábali právny titul pre firmy, ktoré vymáhajú peniaze.“

Ján Cuper , ĽS-HZDS v rozprave v NR SR k Zákonu o koncesionárskych poplatkoch