SPP : No, sme úplne v prdeli, musíte s tým imidžom niečo urobiť ! Agentúra: Jasné, zavoláme Braňovi Braňo : Na Vianoce, čo ste dementi ? Agentúra: No tak, veď sa dohodneme.... Braňo : A Silvester ? Agentúra : Počkaj, spýtame sa ..? SPP : Silvester ?! Vám drbe ? Kto kedy videl charitu na Silvestra ?! Agentúra: Braňo a tie Vianoce ? Braňo : Nie ! Riaditeľ chce príhovor. A na Vianoce ho má Svätopluk. Agentúra : No, ja im to vysvetlím. Zožeňte nejaké SuperStar a tých starých drbov z Repete. Bude to fasa, uvidíš. Úplne vymysený rozhovor s vymyslenými menami.Akákoľvek podobnosť so skutočnosťou je čisto náhodná a neúmyselná. Mená v tomto príbehu sú tiež náhodne vymyslené Silvester a televízia je nepríjemná a ošemetná vec. Hlavne pre tvorcov. Každý totiž akoby vopred očakával bezzudnú zábavu. Nemá zmysel hodnotiť úroveň jednotlivých programov. Rozhodne tým najhorším zážitkom za posledné roky boli Desperadove hity na TV JOJ. Zaujímavejšou reláciou však bola kontinuálna reklama Slovenského plynárenského priemyslu na Jednotke v programe
SILVESTER 2005 - Zábava na plný plyn. Pochybujem, že SPP to prinieslo zlepšenie imidžu / tie vyzbierané peniaze sú smiešnou omrvinkou / a STV to môže priniesť obrovské škody a aj ohrozenie prijatia Zákona o televíznych poplatkoch. Reklama trvala presne 110 minút a mala aj svou podporu v logu v rohu obrazovke. Je nenormálne, ak riaditeľ televízie nerešpektuje zákony Slovenskej republiky, sústavne a vedome ich porušuje. Týka sa to aj vysielanie loga Slovenso hľadá SuperStar, ktoré sa objavuje vo vysielaní STV, naposedy v citlivom filme Ticho, čo bolo navyše nevkusné a hlúpe. Pripomínam že existuje aj rozhodnutie Rady pre vysielanie a retransmisiu. * STV síce podala proti rozhodnutiu odvolanie na Najvyšší súd SR a rozhodnutie nie je právoplatné . Obávam sa, že " správoplatnie. Apropos, ten, kto si myslí, že Silvester je vhodným dňom na charitu musí byť idiot. V podstate sa však vychádza z teórie, že divák je blbec. Žiaľ, často je to pravda. Pomoc hospicu Plamienok je vec chvályhodná, ale keby sa robila transparentne, tak ako ju STV sľubovala vo svojom projekte charity, všetko by bol v poriadku. Takto to bola iba čistá PR akcia riaditeľa a SPP. ORF vyzbierala na Štedrý deň od koncesionárov v prepočte 218.316.496,- Sk . *Ohľadom kontinuálneho vysielania loga programu "Svadba snov" dňa 13.2.2004 bolo začaté správne konanie voči Slovenskej televízii aj na základe sťažnosti, pre možné porušenie § 34 ods. 1 a § 35 ods. 6 zákona č. 308/2000 Z. z.. Po vykonaní dôkazov v správnom konaní Rada rozhodla, že vysielateľ porušil povinnosti ustanovené v § 34 ods. 1 zákona č. 308/2000 Z. z. tým, že v súvislosti s umiestnením symbolu dvoch prekrížených obrúčok s textom „Dnes“ v pravom dolnom rohu obrazovky počas vysielania dňa 13.2.2004 nezabezpečil, aby vysielanie reklamy (vlastnej propagácie) bolo rozoznateľné a zreteľne oddelené od iných častí programovej služby. Za dané opakované porušenie zákona Rada vysielateľovi uložila pokutu vo výške 200 000 Sk. Za porušenie povinnosti ustanovenej v § 35 ods. 6 zákona č. 308/2000 Z. z. Rada v uvedenej súvislosti (logo programu Svadba snov) uložila STV ďalšiu pokutu vo výške 100 000 Sk, keďže vysielateľ programovej služby na základe zákona zaradil reklamu do programov v súvislosti s umiestnením symbolu dvoch prekrížených obrúčok s textom „Dnes“ v pravom dolnom rohu obrazovky počas vysielania dňa 13.2.2004.