6. 1. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Reagovali sme neskoro ,pretože zaviate na cestách zostali aj niektoré štáby STV." Šéf spravodajstva STV Roland Kyška

„To mesto ma ohúrilo.Na letisku som plakala, nechcela som sa vrátiť na Slovensko. Viem si predstaviť na niekoľko rokov sa presunúť do Ruska.Aj moji hostitelia mi vraveli, vraj, vy sa sem hodíte. Keď videli, ako som zjedla celú rybu aj s hlavou, povedali, že som ozajstná Ruska. Moskva momentálne zatienila Paríž, Londýn aj New York.“ Ivana Christová

"Pán Karásek dokončil podstatnú etapu moderátorského tréningu, ktorý je nateraz uzavretý.“ hovorkyňa televízie Markíza Ivana Semjanová

"Ako to bolo? V tom človeku som sa sklamala. Už nemám dôvod zastierať, ako sa veci mali. Borisa som poznala už dávnejšie, dokonca nám už vtedy „hrozil“ nejaký vzťah, ale nemala som pocit, že by to bolo dobré. Teraz viem, že som mala dať na intuíciu a nemusela som z toho vyjsť ako „lovkyňa pracháčov“, ktorú navyše dotyčný obvinil z toho, že sa prostredníctvom neho medializuje. Toto ja naozaj nepotrebujem. A za všetkým je iba jeho mužská zbabelosť. Stačilo by, keby tí istí fotografi stáli pred jeho domom nielen v nočných hodinách, ale celý deň a zistili by to, čo som mala vedieť ja, ale dozvedela som sa to neskoro. Ne­budem kon­krétna, ale muž by mal vedieť povedať, že má plány s inou ženou... " Zmyselná nymfa Zuzana Belohorcová dnes do istej miery diktuje módne trendya hovorí o Borisovi Kollárovi

"Pri výrobe kalendárikov sa pre nepozornosť stala chyba. Názvy mesiacov však na kalendári nemusia byť uvedené. " Riaditeľ GS Výboru ministrov pre drogové závislosti Blažej Slabý o kalendároch, ktoré majú spropagovať internetovú stránku www.infodrogy.sk, chýbajú názvy mesiacov a mesiac august má namiesto 31 iba 30 dní

Nevieš sa predať, ty piča ! Musíš sa pred kameru postaviť tak, aby tvoje oči hovorili: Pojeb ma! Stála si tam ako piča !“ Bývalý finalista SuperStar Peter Konček súťažiacej Ivane Fabiánovej