20. 1. 2006

Penta zakladá stranu ?

Penta zakladá stranu ?
A - AGENCY, Adriana Hosťovecká, Šaľa Pracovisko: Kremeľská 67, 841 10 Bratislava - Devín POZVÁNKA Vážení kolegovia, v mene Prípravného výboru novej politickej strany , si Vás dovoľujem pozvať na tlačovú konferenciu, ktorá sa uskutoční pri príležitosti vzniku novej politickej strany na Slovensku dňa 22.1.2006 o 14,00 hod. v Hoteli Carlton / salónik MELODY SUITE / Dovidenia sa teší Adriana Hosťovecká, v. r. Bratislava, 19.1.2006 Osvieženie 1
Adriana Hosťovecká opäť víri vodu. Pripravila a rozoslala mail / prišiel v mene hovorkyne SkyEurope Eleny Konôpkovej /. Mail sa týkal jedného z účastníkov tendra o privatizáciu 66-percetných podielov letísk v Košiciach a Bratislave. Keďže Adriana Hosťovecká má blízko agentúre MAYER/McCANN-ERICKSON, dá sa predpokladať, že konala v mene klienta Two One.To sú však len dohady. Jasné je iba to ,že aktivity Hosťoveckej môžu celý tender pochovať. Pavol Prokopovič by sa asi mal zabaliť a ísť tam, kam patrí do Stropkova do svojej cukrárne. Vraj patrila medzi tie najlepšie-bežne predali aj tri krémeše za týždeň. Osvieženie 2
Adriana Hosťovecká, bola aj moderátorkou televíznej diskusnej relácie Kroky v roku 1994. Zastupovala aj BDV Drukos - výnos. Bola aj spolupracovníčkou volebného štábu SDK v roku 1998 a a preslávila sa kauzou podplácania novinárov, ktorých verbovala na písanie kladných článkov. Šéfom volebného tímu bol jej súčasný manžel Jozef Paczelt. Spolupracovala aj s Františkom Vizvárym v agentúre IA & IA, spol. s r.o. , ktorú založili bývalá šéfredatorka spravodajstva STV PhDr. Martina Kyselová , spolu s Mgr. Adrianou Hosťoveckou a spomínaným Vizvárym. Momentálne je jediným spoločníkom Kyselová Z histórie :Stanovisko SDK ku kauze podlácanie v tom čase nebolo márne :"SDK nikdy nepodplácala, nepodpláca a nebude podplácať novinárov. Takúto metódu ovplyvňovania práce novinárov považujeme za neprijateľnú. SDK považuje novinárov Dášu Matejčíkovú a Aleša Krátkeho za slobodne a demokraticky orientovaných novinárov, ktorých pre demokratickú orientáciu netreba získavať a nemožno uplácať. Po druhé, vedúci volebného štábu Jozef Patzelt informoval radu koalície SDK dnes, 28. 5 1998, že pani Adriana Hosťovecká nie je ani nikdy nebola členkou volebného štábu SDK, že medzi volebným štábom a agentúrou pani Hosťoveckej bol zmluvný obchodný vzťah, pričom vnútorné mechanizmy agentúry pani Hosťoveckej nikdy neskúmal, ani o nich nebol informovaný. Rovnako radu koalície informoval o tom, že pani Hosťovecká prezentuje vzťah k dotknutým novinárom v iných súvislostiach, ako je vzťah ku SDK, alebo volebnému štábu SDK. Keďže však na spoluprácu volebného štábu SDK a agentúry pani Hosťoveckej padol tieň, kvôli rozptýleniu akýchkoľvek pochybností a v obojstrannom záujme došlo k ukončeniu spolupráce medzi volebným štábom SDK a agentúrou pani Hosťoveckej. Po tretie chcem vysloviť poľutovanie nad tým, že predmetná kauza vrhla tieň na vzájomný vzťah SKD a novinárskej obce. Chcem však vysloviť nádej, že naše doterajšie vzťahy, ale najmä budúcnosť, preukážu, že sme na strane slobody, plurality, vytvárania čo najlepších podmienok pre prácu novinárov, na strane objektívneho šírenia informácií. V tomto zmysle plne podporujeme stanovisko Slovenského syndikátu novinárov k uvedenej téme." Vyjadrenie Hosťoveckej pre rádio Twist :"Mne je veľmi ľúto, že sa to dostalo až do takýchto šírok, pretože ja som nič zlé na tom, že som sa kontaktovala s novinármi, nevidela. Ja už tri roky totiž podnikám v rámci agentúry, nerobím aktívnu žurnalistiku rok a pol, no moja agentúra je mediálna agentúra a venuje sa tomu, že vypracúva projekty a realizuje ich pre rôznych ďalších partnerov a venujem sa naozaj tomu, že ako zlepšiť komunikáciu medzi verejnosťou a teda mojimi klientmi. Ja chcem podotknúť, že nikdy som nebola zamestnankyňa volebného štábu, že nikdy som sa vlastne nedostala, pokiaľ teda to nebolo pri nejakej príležitosti, do kontaktu s politikmi SDK, pretože mojím partnerom bol pán Patzelt, ktorý ma oslovil ešte niekedy v minulom roku a poprosil ma, aby som skúsila dať dokopy, ako by mal pracovať strana v predvolebnom období. Ja som tento projekt robila a ja som chcela dotiahnuť až do takej fázy, že som chcela vytvoriť konzultačný zbor novinárov. Novinárov, ktorí by rozpracúvali rôzne príkazy a tak som netušila, že budú rozpracovávať práve tento prípad a je mi strašne ľúto, že to takto dopadlo a viacej naozaj nemám v tejto chvíli čo povedať, iba toľko, že mi je ľúto, že padol ten tieň podozrenia na SDK, pretože myslím si, že toto je subjekt, ktorý má to právo morálne, aby trebárs vymenil to, čo je tu teraz v tejto krajine, takže mi to je veľmi ľúto a ja chcem povedať iba toľko, že som bola oslovená na spoluprácu pánom Patzeltom iba na prechodné obdobie, kým nebude jasné, ako sa vlastne pôjde do volieb a kým nebude normálne fungovať tlačové centrum, ktoré už funguje, Martin Lengyel je hovorca a sú tam zamestnaní na treťom oddelení SDK ďalší ľudia, ktorí pracujú a ja už ani nevidím dôvod, prečo by som mala ďalej spolupracovať s pánom Patzeltom a s volebným štábom a môžem povedať iba toľko na záver, že mi je ľúto, že sme museli túto spoluprácu ukončiť týmto spôsobom, že v podstate som nemohla svoje poznatky a analýzy, ktoré sa napokon predsa urobili pre volebný štáb, že som ich nemohla odovzdať a že to zostalo v takej polohe, takže je mi to ľúto. "