20. 1. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Spoločnosť J.A.M. film 1999 sme z ničoho neobvinili, kvôli sfalšovaným výsledkom hlasovania v Mojsejovcoch bolo podané trestné oznámenie na neznámeho páchateľa." Ivana Semjanová TV Markíza

"Žiadam Vás , aby ste sa v súlade s pravidlami pre účastníkov zdržali komentárov v priebehu tendra." Podpredseda vlády a minister hospodárstva Jirko Malchárek v liste konzorciu Independent Slovak Airport Partners (ISAP).Inak z tlačovej správy Penta Group a.s., ktorá už kolovola po celom ministerstve dva týždne a len ju niekto na tlačovom odbore MH pozmenil. P.S. Jirko, ide o život- Dara Rolins "Ochrana osobnosti v reklame a médiách." Téma diplomovky Andrey Verešovej

"Veď som ti povedal, že sa ospravedlňujem. Môj asistent dodrbal iné veci, bohužiaľ. Strká nos do takých vecí, do ktorých nemá strkať. Ty vieš dobre, že...Lebo ma, mi oznámili, že sa so mnou budú rozprávať, tak som predpokladal, že snáď povedia koľko." Jozef Elsner

" Išlo o presun akcií a so štátnym majetkom sa nenakladalo." Ministerstvo dopravy o zmluve medzi ministerstvom dopravy a rakúskymi Austrian Airlines, kvôli Slovenským aerolíniám "Tlačiareň odmietla denník vytlačiť...."

Šéfredaktor denníka 24 Milan Stanislav

"Ani som nevedel, že k nim došlo." Hovorca ministra hospodárstva Róbert Beňo a k personálnym výmenám vo Východoslovenskej energetike „Demografickej katastrofe sa dá v Rusku predísť, pokiaľ by sme v krajine zlegalizovali polygamiu. Tá by odstránila medzi ľuďmi aj morálne otázky ako je napríklad cudzoložstvo po svadbe.“ Ruský moslimský duchovný. Podľa Izmail Šangarejev

"Pán minister zaryto mlčal. Možno majú na ministerstve súťaž Bobríka mlčanlivosti".

Predseda výboru Robert Kaliňák po tom ako minister vnútra Vladimír Palko dnes odmietol odpovedať na otázky poslancov na rokovaní parlamentného brannobezpečnostného výboru "Určite demisiu kvôli pokute za Slovensko hľadá SuperStar nepodám, aj keby si to mnohí želali, pretože na to nevidím dôvod. Faktom ale je, že už začínam mať všetkého dosť a budem sa tým vážne zaoberať, pretože v takejto situácii sa pokojne pracovať nedá, cítim sa ohrozený, lebo sa ma niekto pokúša vedome škandalizovať "

Richard Rybníček

"Pán Krišťák je advokát a ja som jeho klientov neskúmal. Akékoľvek spájanie jeho mena s Pentou považujem za nezmysel." Minister hospodárstva Jirko Malchárek

„No ale šak akože, čo som sa mal, ja som sa, navodil otázku, či on to niečo v tomto zmysle chce povedať a tak som povedal prepáč, lebo on povedal úplne iné veci. Kvôli tomu, čo tie kauzy prebiehajú všade, tu o miliónoch rozprávať. Dnes sme na výbore o ťažkých miliónoch, tiež ja mám odísť, ak neviem o ničom? Ja urobím tlačovku, drahá moja. Lebo od roku 2003 po mne ktosi tendenčne ide. Tendenčne ma likvidujú a jednoducho chcú aby verejnosť pochopila, že som zlý človek alebo neviem zlý politik alebo ja jednoducho, uvidíte, čo bude. Ja osobne vidím tieto čo sa týka Henzélyovej, vidím to tak, že Iveta je v podstate v takom priestore, že ona, čo povie, tak za tým, to nie je akože jej vypovedacia hodnota toho slova. Myslí to obrazne a je to...áno tá smrť aj keby padla, tak to nebolo tak, že ho likvidovať chce. Položil som si presne takú otázku, aby som si ho dostal tam, kde som chcel, aby som vedel, či on by bol mohol niečo také niekedy povedať, čo som ja sa dozvedel z istých análov. A on zareagoval tak, že som sa mu musel ospravedlniť. Lebo neviem. To všetko ešte ostatní musia povedať, rozumiete. Niekoľko kanálov prišlo ku mne a hovorilo o niečom. A toto všetko bolo zvýraznené v tej otázke. Keď som povedal na konci priprav ponuku, tak vám zodpovedne prehlasujem, že som dal palce takto na jeho nejaký certifikát, čo má na oplášťovanie budov." Absolútne perly poslanca NR SR Jozefa Elsnera

"Minister vnútra Vladimír Palko zvážil výzvu, ale prejavená dôvera v jeho charakter ho zaväzuje k tomu, aby vo svojej funkcii zotrval,"

Minister vnútra Vladimír Palko ku výzve poslanca Ľudovej strany - HZDS Kovarčíka aby ako charakterný člen KDH a podpredseda tejto strany odišiel z funcie ministra.