27. 1. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Chcem vám poďakovať, vaša eminencia... za podporu pri organizovaní stretnutia s novou hlavou katolíckej cirkvi, s pápežom Dominikom XVI., ktorý ma už v júni minulého roku prijal ako jednu prvých hláv štátov. " Prezident Ivan Gašparovič „Minister Tóth je nebezpečný živel. „ Anton Popovič
"Vyzerám jak stará kurva"
Speváčka Ramada v Pre a proti na Jednotke
„V Markíze zlyhal jeden dôležitý článok. Iveta pozaťahovala za nejaké páky, lebo si myslí, že je neoddeliteľnou súčasťou tejto relácie. Napriek tomu to neberiem tragicky.“ Peter Pinďo Lengyel
„Veľmi som sa tomu potešila. V Markíze dujú dobré vetry a ja sa teším na stretnutia s ďalšími rodinami.“ Iveta Malachovská
„Vo veci výmeny moderátora v relácii Hodina pravdy došlo k prehodnoteniu situácie a Iveta Malachovská ostáva v tomto formáte do konca marca. Od apríla pripravujeme nové projekty a do jedného z nich by sme radi obsadili Pinďa. Je to projekt, ktorý mu poskytne viac priestoru. Ďalšie kroky budú už aj záležitosťou nového vedenia.“
Hovorkyňa TV Markíza Ivana Semjanová
"Štát realizuje zimný výpredaj štátneho majetku. Namiesto hľadania spôsobu, ako čo najlepšie rozvíjať letiská, ich predáva vláda ako kilo jabĺk na trhu.Pobavili sme sa na výroku, že sa po 31. marci už nebude privatizovať. Koalícia však zabudla povedať, že dovtedy stihne predať všetko." Predseda strany Smer-sociálna demokracia Robert Fico "Štát by mal chrániť záujmy Slovenska a nie predávať všetko za lacné groše. Nechcem, aby sa zo Slovenska stal Pentaland" Poslanec za stranu SMER - SD Ľubomír Vážny
„Ja som prišiel nabitý energiou, že sa tu budeme rozprávať o predaji letísk. Bohužiaľ som veľmi sklamaný, lebo vecnej diskusie v parlamente odznelo málo. To bola spúšť demagógie.Diskusia bola hlavne od poslancov Smeru veľmi úbohá, o privatizácií letísk sa prakticky nehovorilo. Smer by si mohol dať do svojich hesiel aj Buduj vlasť, podporíš mier." Minister hospodárstva Jirko Malchárek
"Hlasovanie vyhlasujem, ale ja nehlasujem, pretože akože prítomný nie som, ako keby som odišiel, práve zavrel dvere. No, práve teraz sa som sa vrátil".
Podpredseda Rozhlasovej rady Jozef Ševec, riadiaci zasadnutie
"Pre mňa sa skončila jedna historická etapa. Založil jsme rádio, rozšířil som ho; iba sme nemali dostatok investičných finančných prostriedkov, aby sme obstáli v boji s konkurenciou" Andy Hryc
"Mňa jeho nezaujíma, ako posudzuje podnikateľské plány uchádzačov o slovenské letiská jeden zo subporadcov. Môžem pred jeho analýzami zavrieť oči". Minister hospodárstva SR Jirko Malchárek