14. 12. 2007

Dostali sme mailom :-)

Dostali sme mailom :-)
Ta to ja Vam musim dať znac smutnu spravu. V Bratislave odvolali našeho človeka z Košác, riaditela dakej televízie. Ta to bou taký múdry človek, bo vyučil še, skusenosti s riadzenim televízie zbieral v Zberných surovinách, kde ich musel hodne nazbirac a v pneuservise. Ta to on, po takejto praxi nedokáže riadiť televízor? Však on zna, kde še zapina a kec pri ňom zašpi, vypne še sam. Tvrdzá, že nenaplňal zákon. Ako še dá napĺňac zákon, ktorý je zdrap papiera? Vari je to fľaša, tá še dá naplnic, aj morka še dá naplnic, ale zákon? Ako ho naplníce? Ani obuvákom to nejdze. Uprimnú sústrasť, štátnu zástavu vyveším na pol žrde, (odpílim polovicu zo stojana) a odpálim bengalské ohne. Nech o tejto krivde vedza i tam. Ta to ma tak rozladilo (nasralo), že pujdzem do tej Bratislavy a spravím tam poriadek. Ta to neni šecko s kostolným porjadkem, odvolavat našich, ktory še to tak obetuju, že cestuju kazdý piatok a nedelu dakým Intercity, bo riskujú pád toho hliníkového ftáka. Tak, kedy tu už budze právo, či vľavo? Z úst mi idze pena, vedľa mňa skučí moja stará fena. Vežmem i ju, je síce bezzubá, ale nech na totych Bratislavčanov aspoň zavrčí. Ta to neni možno bydz bez nas! Šetci proletari, či vychodzniare, spojme še!