14. 5. 2008

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS
Neznámi ozbrojenci zastrelili guatemalského novinára, ktorý písal články o pašovaní drog. Ide už o druhého novinára, ktorý bol v Guatemale zastrelený od začiatku tohto roka.
Spoločnosť TNS oznámila, že s mediálnou agentúrou Starcom podpísala zmluvu o využívaní služby DirecTView™. DirecTView predstavuje najväčšiu službu celoštátneho merania sledovanosti televízií v Spojených štátoch, ktorú v januári 2008 spustili spoločnosti DirecTV a TNS. Pre lepšie pochopenie sledovacích návykov digitálnych spotrebiteľov podpísala spoločnosť Starcom zmluvu s TNS prvýkrát v novembri 2006, aby sa tak mohla podieľať na analyzovaní dát zo set-top boxov (STB) od 320 000 predplatiteľov digitálnej služby spoločnosti Charter Communications v Los Angeles „Tešíme sa na rozšírenie tejto spolupráce so spoločnosťou TNS, pretože ako prví začneme využívať službu DirecTView,“ povedal Tracey Scheppach, riaditeľ pre SVP/Video inovácie spoločnosti Starcom. „Služba DirecTView nám umožní získať jasnejší náhľad na správanie zákazníkov, a umožní, že našim klientom budeme poskytovať kvalitnejšie služby, čím získame náskok pred konkurenciou, keďže sa priemysel neustále adaptuje na nové spôsoby myslenia.“ TNS bude spracovávať údaje zo set-top boxov a na ďalší deň poskytne analýzu prostredníctvom InfoSysu, čo je najrozšírenejší systém mediálnych analýz a plánovania na svete. InfoSys poskytne spoločnosti Starcom priamy prístup k detailným údajom a hĺbkovým analýzam celoštátnych modelov sledovania. Starcom bude analyzovať a hodnotiť komerčné ratingy sekundu po sekunde a správanie sa divákov na národnej a komerčnej úrovni.