14. 5. 2008

Market & Media & Lifestyle - TGI

Market & Media & Lifestyle - TGI od 17. septembra 2007 do 30. marca 2008
Tlač
Najčítanejším celoštátnym denníkom je naďalej Nový Čas s čítanosťou 25 percent, čo predstavuje viac ako jeden milión čitateľov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 17. septembra 2007 do 30. marca 2008 na vzorke 4 084 respondentov vo veku 14 až 79 rokov. Druhý v poradí je denník Pravda s ôsmimi percentami a tretí denník Sme, ktorý má rovnako osempercentnú čítanosť. Nasleduje denník Plus 1 deň so siedmimi percentami, Korzár s čítanosťou štyri percentá, Šport s čítanosťou tri percentá a ÚJ Szó s dvoma percentami. Celková čítanosť celoštátnych denníkov predstavuje 43 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 83 percent populácie. Medzi týždenníkmi si prvú pozíciu udržal týždenník Plus 7 dní s 15 percentami, druhý v čítanosti je s 12 percentami Život a prvú trojicu uzatvára Nový Čas pre ženy s deviatimi percentami. Týždenník Markíza je na štvrtom mieste s ôsmimi percentami, Báječná žena dosiahla sedem percent a Eurotelevízia šesť percent. Týždenníky si prelistuje alebo číta 56 percent populácie. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so štyrmi percentami TV max, titul Tele plus je druhý rovnako so štyrmi percentami, nasledujú Teleprogram s tromi percentami a s jedným percentom Relax, Žena a život, Autoburza a Bravo. Medzi mesačníkmi vedie časopis Eva s 10 percentami. Ďalšiu priečku obsadil mesačník Zdravie rovnako s 10 percentami a za ním je Emma s deviatimi percentami. Záhradkár dosiahol čítanosť sedem percent a prvú päticu uzatvára s piatimi percentami mesačník Rebecca.