26. 9. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Ak Západ opäť odmietne uznať voľby, prerušíme s nimi rozhovory. Opozícia sú nezamestnaní výtržníci, ktorých by ľud nevolil. My nepotrebujeme v parlamente krikľúňov, ale konštruktívne pracujúcich ľudí. Pokojná volebná kampaň v Bielorusku je znakom toho, že ide o zdravú spoločnosť". Alexander Lukašenko "Nič nové nebolo povedané. Nemám sa k čomu vyjadrovať. Nejaké pokusy hovoriť o sociálnej politike. Viete, to je tak dôveryhodné, SDKÚ a sociálna politika, to je ako vrúcne objatie prezidenta Busha a bin Ládina. Takže ja sa k tomu nebudem vyjadrovať." Robert Fico "Pokiaľ si niekto dovolí zaútočiť na iránske územie a naše legálne záujmy...naše ozbrojené sily im polámu ruky skôr, ako stihnú stlačiť spúšť. Náš národ túži po priateľstve a mieri...ale dnes nie je v pozícii ukázať čo i len flexibilitu sekírujúcim nepriateľom." Mahmúd Ahmadínedžád " Čudujem sa niektorým našim politikom, že to pokladajú za hrôzostrašné. Ja považujem za hrôzostrašné predovšetkým to, že sme Enelu doslova darovali Slovenské elektrárne. My sme ich nepredali, darovali sme ich ." Ján Slota " Finančné trhy sa stabilizujú, vaše úspory nie sú ohrozené, to iba slovenská vláda stráca rozum. " Július Brocka " Chceme moderného prezidenta - Zuzku Martinákovú! " Slobodné fórum Mladých „Môj priateľ na mňa naliehal, aby som podpísala generálnu plnú moc a prepísala budovu na osobu, ktorej meno si nepamätám. Neviem kto prevzal peniaze za prevod nehnuteľnosti. Neurobila som to dobrovoľne, týmto konaním som pripravila svoju dcéru o dedičský podiel. Nikomu som nehovorila, že som budovu predala pod nátlakomno Ľubica Diničová o tom vedela.“ Petra Krištúfková "Rovnako ako v nedávnej minulosti pri hlasovaní o zrušení, respektíve o zúžení poslaneckej imunity aj dnes hlasovanie preukázalo, že vždy, keď ide o osobné výhody alebo keď treba nájsť spôsob ako nevypočuť občana, Dzurinda, Mečiar a Slota konajú vo vzácnej zhode." Pavol Paška " Pri góle Masaryka som odišiel do šatne, musel som sa ísť vyšťať ." Ladislav Pecko „Každý, kto nabral odvahu postaviť sa na moderátorský post po Adele, bude kritizovaný. To som tušil, neodhadol som však intenzitu útokov, ktoré pravdepodobne stupňujú veľký úspech projektu." Peter Ňúňez " To je v poriadku, ze sa Ján Kubiš v mene vlády stretáva so Sorosom. Napríklad Aliancia Fair-play v súvislosti s útokom na stranu Smer-sociálna demokracia hrubo klamala. Nestačí vám to? Hrubo a podľa mňa úmyselne, lebo museli vedieť, že cena obvyklá za prenájom nebytových priestorov pre politické strany v tom čase bola 250 korún (8,30 €) pre všetkých, komplet pre všetkých." Robert Fico "Neviem si predstaviť, kto okrem diváka vo sviežom dôchodkovom veku by takéto niečo sledoval. To môžeme rovno skúsiť Tanečnú fiestu medveďov Vyšegrádskej štvorky, tie poľské sú vraj veľmi talentované." František Borovský