30. 1. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Mojím mottom v minulom období bolo myslím sociálne. Prezident by mal byť postavou, ktorá by mala hľadať spoločnú cestu nielen medzi parlamentom, vládou a kanceláriou, ale hľadať a nasmerovať cestu k určitej aktívnej a nielen takej plagiátnej spolupráci. Vidíš, nebolo mi treba tie papiere." Ivan Gašparovič "Nikoho nebudem unavovať nejakou svojou novou tvorbou, ktorú som práve napísal.“ Rick Astley "Vo februárovom plebiscite zneškodním podlú buržoáziu. Ktokoľvek zablokuje cestu, prehltne množstvo slzotvorného plynu." Hugo Chávez "Melník bude svetový, či bude prezident, či nebude. Gašparovič bude stále z Poltára." Vladimír Mečiar "Vážený pán predseda Slovenskej republiky. " Ivan Gašparovič " Prezident Bush začal vo svojom úrade vojnu proti teroristom, prezident Obama začal vo svojom úrade vojnu proti nenarodeným deťom. KDH je za ochranu života od narodenia až po prirodzenú smrť, kroky prezidenta Obamu sú preto pre nás veľkým sklamaním." Kresťanskodemokratické hnutie " Je otázkou času, kedy bude súčasný generálny riaditeľ Slovenskej televízie nahradený. To je otázka času. Pokiaľ som počula, ďalší kôň má byť pán Marián Tkáč . Dúfam však, že tak hlboko sa neklesne". Magdaléna Vášáryová "Viem, že plynové komory slúžili prinajmenšom na dezinfekciu, ale neviem povedať, či spôsobovali aj smrť, pretože som túto otázku neskúmal do hĺbky." Floriano Abrahamowicz, taliansky katolícky kňaz