29. 10. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Ak sa stanem primátorom Bratislavy pred Úradom vlády SR nechám postaviť sochu veľkomoravského kniežaťa Rastislava. Bude to súčasť koncepcie Bratislavy, ako výkladnej skrine slovenskej histórie, kultúry a tradícií.Mám návrh, aj sochára, ktorý už má spravený model."My sme to reálne mali, môžem vám ukázať list, kde mi to Robert Kaliňák zakazuje. S Ivanom Gašparovičom som o Rastislavovi rozprával už v roku 2004. Rátal som, že mi bude v týchto aktivitách pomáhať. Zistil som, že nie. Prečo Bratislava na jednej strane stavia sochy Schöne Naziho, tatíčka Masaryka či Márie Terézie a na strane druhej bráni dôstojnému vyobrazeniu velikánov slovenských dejín? Len kolónie a závislé územia .“ Stanislav Pánis

"Do parlamentu sme boli zvolení nie na to, aby sme hrali koalično-opozičné hry, ale na to, aby sme prijímali dobré zákony. Takže, ak by sa zrodil z dielne SNS alebo Smeru, tak ho určite nebudeme mať problém podporiť." Juraj Droba

" Pošlite pána Kordu, netraste sa tu ako žížala malá. Dobroslav Trnka

„Ušetríte si čas a dožijete sa dlhšieho veku. Dobrá káva ráno, pohrabanie záhradky, vyvenčenie psa, pobozkanie babky je stále niečo lepšie, než čítať niektoré médiá. Dokonca sa vám upraví aj tlak.“ Dobroslav Trnka