21. 10. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Ja som rád, že táto vláda padla, pretože ma pani premiérka odvolala z funkcie na jednom štátnom úrade. Už sa mi chladí šampanské, pretože vláda padla. Som rád, veľmi rád.“ Milan Burda (Smer-SD)

„ Ak nebude mať strana Sloboda a solidarita vo vláde svojich ministrov, odvolám z funkcie viceprimátorky Renátu Kaščákovú, ktorá je v mestskom zastupiteľstve jedinou predstaviteľkou strany SaS. Rybníček. V podstate sa stratí kľúčový argument, ktorým som pred poslancami operoval, že jej úlohou ako členky vládnej strany malo byť pomáhať mestu pri komunikácii s ministerstvami. Funkcia viceprimátora nie je manažérska, ale politická a má umožniť kontakt nielen s poslancami, ale aj s politickými stranami. Ak k tomu dôjde, začne rokovať s poslaneckým klubom strany Smer, ktorý je najsilnejším poslaneckým klubom v mestskom zastupiteľstve a ktorý by mal ponúknuť človeka na post prvého viceprimátora. Budem rokovať so stranou Smer-SD o viceprimátorovi a o mieste, ktoré jej patrí. „ Richard Rybníček

„ Volila som SaS a mnoho ľudí ma odhováralo, že je to len ďalšia rýchlokvasená strana. Ja som argumentovala, že sú mi najbližší mentálne a tým, aké reformy chcú robiť. Dnes, po tom všetkom, som ešte viac presvedčená, že som volila správne. Sulík je jediný politik, ktorý sa zachoval principiálne.“ Lucia Piussi

„ Za výkon, aký koaličné strany SDKÚ-DS, KDH a Most-Híd predviedli za ostatné dni by sa nemusel hanbiť ani Vladimír Mečiar v najlepšej kondícii. Celé mi to pripadalo ako Noc dlhých nožov. Situáciu som pozorne sledoval, pričom som neveril vlastným ušiam a očiam. Nestíhali sme sa diviť, čo tu rozohrali a čo tu zinscenovali títo inkvizítori. Čistý stredovek. Toto, čo si tam hentí medzi sebou podiskutovali a porozdeľovali, nie je v ich kompetencii, je to kompetencia pána prezidenta. Beriem to ako túžbu alebo snahu zo strany ostatných koaličných partnerov ovládnuť úplne všetko, ale to sme vedeli od začiatku. Ideme do predčasných volieb s plnou silou a s názorom, ktorý sme nezmenili ani po tom, čo nás takto verejne popravili. Výzvu premiérky na odstúpenie všetkých ministrov za SaS považujem za šaškáreň". Juraj Miškov

„ Slovensku budú nasledujúcich 5 mesiacov vládnuť zradcovia a bábky, ktoré majú plné gate z Bruselu. Buďte si istí, že z eurovalu urobíme zásadnú tému volieb. Na pôde parlamentu minister financií uviedol, že slovenská pomoc Grécku nebude 600 miliónov eur, ale 300, a za pár dní v Bruseli súhlasil s tým, že to bude 800 miliónov... Jednoducho, v Bruseli stiahol chvost a nevyjednal vôbec nič. Keď vidím, čo je to za spolok, tak by som už bol opatrnejší. To, čo sa deje, je zlé. Dlhová bublina bude stále bublať, dlhy sa riešia len ďalšími dlhmi. „ Richard Sulík

„Tým, že nová veľká štvorka rozhodla o 10. marci, tak hlavnou témou, ktorá bude ľudí zaujímať, bude, že kedy sa skončí vykurovacie obdobie .Neviem, o čom chcú dotyční komunikovať s občanmi, keď je veľký predpoklad, že vonku budú mínusové teploty.“ Rafael Rafaj

„Odchádzame, pretože máme určité zásady, ktoré nie sme ochotní za žiadnych okolností porušovať. Strana SaS, ktorej sme členmi, bola tŕňom v oku ostatných koaličných partnerov, starých politických bardov zvyknutých na rôzne – žiaľ, aj korupčné praktiky.“ Jozef Mihál a Lucia Nicholsonová

„Iveta Radičová už nevyrokuje nič. Pretože opakovane zavádzala verejnosť. Pamätáte sa ako mávala písomnými poznámkami od Barrosa, že vyjednala realokáciu zdrojov na diaľnice? Klamstvo. Ako informovala všetkých, že má s Merkelovou rozhovory, kde ponúkla vejár možností? Ona mala jediný vejár, ktorý si kúpila na blšom trhu.“ Robert Fico

„ Strana SaS v súvislosti s rokovaniami o budúcnosti vlády podporuje riešenie, ktoré bude v súlade s Ústavou SR a neuvrhne krajinu do chaosu. V tejto veci plne dôverujeme rozhodnutiu prezidenta republiky." Tatiana Tóthová ,hovorkyňa strany.

„Pápežovi som poslala kópiu knihu, podľa ktorej bol tento film nakrútený. Tomu minulému, nie tomuto nacistovi, ktorého máme teraz". Susan Sarandon

" Vstup do tohto ťažiskového projektu nám umožnila ekonomická resuscitácia STV, ktorá prebiehala od januára až do týchto dní. My ten piatkový slot považujeme za náš a dosť nás uráža, že sa tam snažia napchať iné televízie. Legendy popu sú vlastne vrcholom toho, na čo sme sa zmohli, Sme vo fáze, keď sa z pohľadu dát podarilo zastabilizovať prepad a za posledné týždne vykazujú aj jemnučký nárast tých formátov, ktoré považujeme za dôležité, ale aj priemerných čísel. A do tohto východiskového stavu vstupujeme s ťažiskovým jesenným formátom. Čiže to je presne tá situácia, ako sme ju chceli mať." Andrej Miklánek

"Mrzí ma to a ubezpečujem partnerov, že to nebol zámer a nič za tým nie je. O spôsobených výpadkov v štátnom rozpočte budeme rokovať s ministrom financií Ivanom Miklošom. Napriek tomu, že naša strana má ťažké srdce na bývalých koaličných partnerov, je SaS konštruktívna a plní dohody. Napriek tomu 'sometimes shit happens'." Richard Sulík

"Stolička neostane prázdna, do Bruselu niekto pôjde." Ivan Gašparovič

"Žiadame schváliť náš návrh na zmrazenie platov poslancov, ministrov, premiéra a prezidenta, podľa ktorého majú byť platy zmrazené na tohtoročnej úrovni až do roku, kedy Slovensko nedosiahne vyrovnaný štátny rozpočet. A tiež žiadame, aby si politické strany zaplatili priame náklady spojené s organizáciou predčasných volieb, teda tých 10 miliónov eur. A navrhujeme, aby to zaplatili z príspevku, ktorý dostanú za hlasy." Igor Matovič