21. 1. 2012

AUDIT ABC SR

AUDIT ABC SR








Najpredávanejším slovenským titulom bol v novembri 2011 denník Nový Čas. Napriek medzimesačnému poklesu približne o 8000 predaných výtlačkov (PV) sa denne predávalo v priemere 133.516 kusov periodika vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia. Vyplýva to z výsledkov aktualizovaného auditu predaja novín (ABC SR).


Druhým najpredávanejším denníkom bol Plus jeden deň, ktorý si medzimesačne v priemere polepšil o viac ako 2000 PV na 56.120. Nasledovala Pravda s 54.549 PV a SME, ktoré v novembri denne predávalo 50.942 výtlačkov. Prvú päťku uzatváral denník vydavateľstva Ecopress Hospodárske noviny s 17.008 PV.


V porovnaní s novembrom 2010 si najviac v priemere pohoršili denníky SME, a to o viac ako 10.000 PV a Nový Čas s poklesom približne 8000 PV. Naopak dlhodobo najstabilnejšie sa držia Hospodárske noviny, ktorých predaj medziročne poklesol len o 121 kusov.


Titul najpredávanejšieho týždenníka v novembri 2011 len tesne obhájil magazín Plus 7 dní. Jeho jedno vydanie v priemere predávalo v náklade 144.422 výtlačkov. V porovnaní s októbrom išlo o približne osemtisícový pokles. Druhý najpredávanejší Nový Čas pre ženy naopak v tom istom čase narástol o viac než 17.000 PV a skončil s priemerom 144.394 výtlačkov. Výraznejší rast zaznamenala aj Báječná žena, ktorá v novembri dosiahla priemer 116.651 PV.


Najpredávanejším mesačníkom bol v novembri Nový Čas Krížovky, ktorý sa napriek medzimesačnému poklesu ako jediný priblížil stotisícovej hranici, predalo sa 96.057 výtlačkov.









 

Copyright © TASR 2011