HOCKEY MEDIA NEWS
Čísla a skutočnosti v súvislosti s organizáciou 76. majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji podľa oficiálneho mediálneho a marketingového partnera medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) spoločnosti Infront Sports and Media:
viac ako 650 miliónov - divákov po celom svete, ktorí budú prostredníctvom televízie sledovať MS 2012
600-tisíc - divákov priamo na štadiónoch počas MS 2012
viac ako 500-tisíc - fotokópií rôznych dokumentov potrebných pri organizácii MS 2012
250-tisíc - počet kilometrov pri preprave hráčov a rozhodcov medzi hotelmi a štadiónmi
viac ako 130-tisíc - predpokladaný počet stiahnutých podporných aplikácií pre mobilné telefóny
32-tisíc - metrov káblov použitých pri organizácii MS 2012
viac ako 6-tisíc - minút videoprenosov prostredníctvom internetu cez portál YouTube.com, vrátane záznamov a rozhovorov
3000 - počet vysielacích hodín na celom svete z MS 2012
2500 - metrov rôznych reklamných panelov oficiálnych partnerov šampionátu
1140 - počet dresov hráčov, ktoré upraví oficiálne pracovisko určené na šitie dresov
550 - počet akreditovaných novinárov a členov vysielacích štábov
150 - počet hodín vysielania, ktoré pripraví oficiálny mediálny štáb šampionátu
128 - počet odovzdaných ocenení pre najlepšieho hráča zápasu
viac ako 100 - krajín, v ktorých je zabezpečené sledovanie priamych prenosov z MS 2012 - vrátane Andorry alebo Zimbabwe
70 - mediálnych partnerov, ktorý prenášajú signál z MS 2012 do celého sveta
viac ako 20 - kamier, ktoré snímajú celú hraciu plochu na oboch štadiónoch MS 2012
12 - počet televíznych štúdií a spolu 60 komentátorov priamo na štadiónoch
4 - počet maskotov šampionátu v životnej veľkosti, ktorí zabávajú divákov na štadiónoch v Helsinkách a Štokholme
© 2012, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.