PRIESKUM MEDIAN SK
Najsledovanejšiu
televíziu na Slovensku, TV Markízu, si aspoň raz denne v priebehu prvého
štvrťroka 2012 (9.1.-1.4.) zaplo 62 percent Slovákov, ktorí denne sledujú toto
elektronické médium. Vyplýva to z prieskumu MEDIAN SK, ktorý sa uskutočnil na
vzorke 4051 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.
Druhou najčastejšie sledovanou televíziou na Slovensku bola počas uplynulého štvrťroku TV JOJ. Tú si aspoň raz denne zaplo 39 percent ľudí, pričom išlo o jedinú televíziu v prvej trojke, ktorá v prieskume rástla v porovnaní s posledným štvrťrokom 2011.
Trojicu najsledovanejších televízií uzatvára verejnoprávna Jednotka, ktorú si raz denne naladilo 17 percent opýtaných. Nasledovali spravodajská TA3 (7 %) a TV Doma (6 %).
Poradie sledovanosti kopírovalo v prvej trojici aj share jednotlivých televízií počas 4. kvartálu 2011 a prvého štvrťroku 2012. Na prvom mieste sa so 44 % umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 26 % a za ňou sa s deväťpercentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Celkom si akýkoľvek televízny program aspoň raz denne zapne 91 percent Slovákov, čo predstavuje potenciálne publikum viac ako štyri milióny ľudí.
Druhou najčastejšie sledovanou televíziou na Slovensku bola počas uplynulého štvrťroku TV JOJ. Tú si aspoň raz denne zaplo 39 percent ľudí, pričom išlo o jedinú televíziu v prvej trojke, ktorá v prieskume rástla v porovnaní s posledným štvrťrokom 2011.
Trojicu najsledovanejších televízií uzatvára verejnoprávna Jednotka, ktorú si raz denne naladilo 17 percent opýtaných. Nasledovali spravodajská TA3 (7 %) a TV Doma (6 %).
Poradie sledovanosti kopírovalo v prvej trojici aj share jednotlivých televízií počas 4. kvartálu 2011 a prvého štvrťroku 2012. Na prvom mieste sa so 44 % umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 26 % a za ňou sa s deväťpercentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Celkom si akýkoľvek televízny program aspoň raz denne zapne 91 percent Slovákov, čo predstavuje potenciálne publikum viac ako štyri milióny ľudí.