12. 10. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Nie, nemôžem potvrdiť túto informáciu. Cristiano Ronaldo? Nie, nie. Nemám ho rád, je to slabý futbalista. Nemá žiadny zmysel pre výber pozície pred bránkou, nedáva dostatok gólov.".
Carlo Ancelotti ,tréner futbalistov francúzskeho klubu Paríž St. Germain


„Politici, ktorí za 22 rokov neurobili nič, sa takto skrývajú za nové názvy, keď príde problém a na ľudí serú. Ja sLipšicom nemám žiaden problém. Dokonca som sa párkrát aj zasmiala na tom, čo povedal. Chcela som tým poukázať, že takto ojbávajú novými značkami.“
Nora Mojsejová

 
„Svedčí to o tom, že vkus pani Mojsejovej sa zlepšuje."
Daniel Lipšic


"Čo je to nepriama novela? Môžeme polemizovať, máme rozdielne názory."
Róbert Madej (Smer-SD)

 
„ Som  poslancom a nikto ma  v práci nebude obmedzovať.  My sme poslanci, je to naša úloha. Ak chcem niečo predložiť, nikto ma nezadrží, som workoholik. Kritizuje sa, že berieme plat a nič nerobíme a ak robíme, tak sme príliš aktívni."
Anton Martvoň (Smer-SD)

 "Akých svedkov by Dalík mohol ovplyvňovať? Polomŕtveho Muselu ktorý o tom vie najviac... Alebo toho Szücsa , ktorý sa isto neukrýva pred ním? Alebo toho agenta CIA a obchodníka so zbraňami, ktorý už nikdy nepricestuje do Česka, ak žije? Alebo mňa, ktorý už bol v prípade vypočutý v prípravnom konaní? Alebo koho? "
Mirek Topolánek