13. 12. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Nedalo sa s tým nič robiť. Snažil som sa kontrolovať a neukázať svetu, čo sa deje. Je mi to veľmi ľúto, je to stav, v ktorom som sa nachádzal. Život je nespravodlivý. Táto choroba je nespravodlivá."
Thamsanqa Jantjie muž, ktorý tlmočil na pohrebe Nelsona Mandelu prejavy svetových lídrov do posunkovej reči

„Najväčšia lúza je médiá - narkomani, alkoholici. Tým dáte 50-tisíc na drevo, tak napíšu, že aj matka je prostitútka. Pri právnických profesiách sa všade vyžaduje nulová tolerancia, ale novinár môže byť aj idiot, aj narkoman. Ako budú o mne písať, tak budem bývať. Tretí sektor platia za to, aby vyvolávali chaos a destabilizovali situáciu.“
Štefan Harabin

"Ak je štátny rozpočet nejaké systémové zabezpečenie chodu štátu, tak je o niečo aktuálnejší teraz tým, že zrušili Modré z neba."
Alojz Hlina

„Podľa bleskových prieskumov si víťazstvo v kategórii objektivita odniesol informačný televízny kanál hromadske.tv. Ide o originálny projekt, ktorý vznikol tento rok v júni. Televízia deklaruje, že je úplne nezávislá - financovanie zaisťujú granty medzinárodných organizácií, zahraniční aj ukrajinskí sponzori, aj darcovia. „
Petra Procházková, SME

Jiří Rusnok: Ty vole, teď ještě zase zemřel Mandela...
Vlastimil Picek: No hele, kdo tam pojede?
Jiří Rusnok: No já doufám, že prezident, ty vole. Já se uplně třepu, abych tam nemusel jet.
Vlastimil Picek: Oni to dělaj tak do těch desíti dnů, většinou
Jiří Rusnok: Čtrnáctýho v sobotu to je... Teď já mám ještě nejakej oběd, pak máme večeři, takž já vole jsem ve strachu, že budu muset ještě jet tam. Vůbec se mi tam nechce. Vůbec. Devatenáctýho mám zase Brusel. A to vole, ještě nevim, dyť to je dálka jako prase! Já nevim, to bych tam musel nějakou linkou nebo něčim...
Vlastimil Picek: Nee, speciálem...
Jiří Rusnok: Ty vole, ale kdo to zaplatí?
Vlastimil Picek: Já to zaplatim.
Jiří Rusnok: No, rozpočet letos to zvládne... No hrozný, já doufám, hele já doufám, že Miloš je nažhavenej, že chce někam jet, a že pojede. Oni doktoři mu budou určitě řikat, ať tam nejede.
Vlastimil Picek: Můžeš mi říct jak vyleze do těch schodů do toho letadla?
Jiří Rusnok: No já nevim...
Vlastimil Picek: Dyť on má problémy se schodama.
Jan Fischer: To je úplná blbost. Ještě tam bude nějakej průser.
Vlastimil Picek: Hele, nám zrušil cestu do Afghoše dvacátýho a poletí tady?
Jiří Rusnok: No tak asi nepoletí, tak je to v prdeli.

"Videl som film Ray Ban s Dustinom Hoffmanom..."
Juraj Lelkes