6. 2. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA  

“Náš systém vzdelávania je zameraný na učenie cudzích jazykov, ako môžeme v takých podmienkach zachrániť naše tradície? Znalosť cudzích jazykov odvádza mládež od vlastenectva a ich prehnané učenie je pre Rusko nebezpečné .“
Irina Jarová, poslankyňa strany Jednotné Rusko

"Fucking have it, you Czech fucking fuck."
Kim Sears, snúbenica Andyho Murraya

"Natália Hejková, moja dlhoročná priateľka by som povedal. Prežili sme spolu niekoľko dekád basketbalu by som povedal, spoznali sme sa ešte ako hráči. Neskôr v pozícii trénera z jej pozície a z mojej pozície basketbalového komentátora. Ale Natália Hejková svojou osobnosťou prerástla troška Slovensko, ťažko povedať, či by som mal v tomto prenose, možno na to príde v druhom polčase priestor. Hráčka, ktorá pri svojich - nehnevajte sa na mňa - 35 rokoch vyzerá ako dáka 25-ročná basketbalistka a mnohé dievčatá by mohli mať v nej dáky impulz alebo dáku táku inšpiráciu. A je to tam, fantázia! Bálintová, konečne sa presadzuje Bálintová tým, v čom je ona dominantná, šokujúca, je pre súpera absolútne knokautová hráčka - 19:13 necelé dve minúty pred koncom štvrtiny. Krásna akcia, super."

Ján Plesník