28. 6. 2015

Zomrel Chris Thompson

Zomrel Chris Thompson

Vo veku 63 rokov zomrel v piatok 26. júna americký televízny producent, scenárista a režisér Chris Thompson. Informoval o tom portál Deadline. Rodák z Detroitu v Michigane bol vraj chorý už dlhší čas. Thompson bol scenáristom seriálu Na parket! (2010 - 2013), v ktorom účinkovali herečky Zendaya a Bella Thorne. Tie sa k jeho úmrtiu vyjadrili prostredníctvom služby Instagram, kde zverejnili spoločnú fotografiu s producentom. "Prišli sme o úžasného, talentovaného a láskavého muža. Ďakujem ti Chris Thompson, že si tu bol vždy pre mňa, že si mi dal moju prvú úlohu i za všetky krásne spomienky. Budeš mi chýbať, no viem, že už si v nebi a je ti dobre," vyjadrila sa 18-ročná Zendaya. "Odpočívaj v pokoji, môj drahý priateľ Chris Thompson. Keď som začínala s herectvom, bol si ako môj otec, ochraňoval si ma a staral si sa o mňa. Navždy ťa budem milovať. Budeš mi chýbať," povedala 17-ročná Thorne.
Chris Thompson sa narodil v roku 1952. Kariéru odštartoval ako 23-ročný. Podieľal sa na seriáloch ako Laverne & Shirley (1976 - 1983), Blansky's Beauties (1977) či Bosom Buddies (1980 - 1982), v ktorom hrali Tom Hanks a Peter Scolari. Pracoval aj na projektoch Holá pravda (1995 - 1998), Action (1999 - 2000) a Ladies Man (1999 - 2001) i televíznych filmoch The President of Love (1984), Lola (1990) alebo Big Deals (1991).

©2015, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.