3. 7. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                VÝROKY TÝŽDŇA

„Keď som išiel na kasting, večer predtým som vypil trinásť borovičiek a tri pivá. Ale vybrali ma. No a postupne začalo fanúšikov pribúdať. Baví ťa to, potom ťa to už menej baví, lezú ti na nervy fanúšikovia Pošty pre teba, ale zase si vravíš, že o chvíľku zomrú, tak to neberieš až tak v zlom. Z Pošty pre teba si pamätám dva príbehy. Štyria bratia sa stretli, asi päťdesiatnici, so svojím piatym bratom, ktorého nikdy nevideli. Pamätám si ten príbeh preto, lebo všetci mali také pridrbané flanelové košele. Potom si pamätám druhý príbeh. Dievča, ktoré hľadalo nejakého svojho otca. Potom ho našlo. Bolo šťastné. A potom ma vyfajčilo v šatni v RTVS. No čo. Dievča malo najkrajší deň života. Je v telke. Stretlo svojho otca a teraz príde za tebou, či ťa môže vyfajčiť a ty jej povieš, že nie?! Zničíš jej najkrajší deň života. Vieš čo? Toto nie… už príliš dobrého si zažila! No tak som to spravil pre ňu.“
Ján Gordulič

"Pozor na ďalšiu otázku, lebo príde žaloba z mojej strany, na toto si dávajte pozor."
Lukáš Machala



"Vaše vystúpenie bolo nekorektné a hulvátske. Ste táraj, krikľúň a politická prostitútka, ktorá z čistého kalkulu začínala pri mládeži HZDS, votrela sa do OĽaNO, potom si založila vlastnú stranu a nakoniec sa tlačí niekde ku KDH."
Marek Maďarič Alojzovi Hlinovi