30. 1. 2017

TV JOJ NEWS

TV JOJ NEWS

JOJ Group dosiahla za uplynulý týždeň najvyšší výkon v stredu 25. januára, a to celodenne aj v prime time. V rámci obchodne relevantnej cieľovej skupiny si v hlavnom vysielacom čase vyslúžila 34,7 % podiel na trhu, pri divákoch starších ako 12 rokov zaznamenala 33,6 % share. Sledovanosť v CS 12-54 mala JOJ Group najvyššiu v rovnaký deň – v prime time na úrovni 12,0 %. V nedeľu 29. januára dosiahla najvyšší rating v rámci CS 12+, až 15,6 % v hlavnom vysielacom čase.
Najsledovanejším programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli v rámci univerzálneho publika Noviny TV JOJ, ktoré vo štvrtok 26. januára sledovalo až 770-tisíc divákov, čo znamenalo vynikajúci 16,4 % rating a 35,3 % share. Najlepšie počasie zaznamenalo najvyšší rating v pondelok 23.1. s 15,7 % sledovanosťou a 31,7 % share (CS 12+).
Z nespravodajských relácií malo najviac divákov V siedmom nebi, ktoré si v nedeľu opäť zlepšilo svoj výkon - dosiahlo vynikajúci 14,3 % rating a 32,4 % share v CS 12+ a 10,2 % sledovanosť a 28,5 % podiel na trhu v CS 12-54. Najpočetnejšou skupinou divákov boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré zaznamenali excelentnú, až 18,9 % sledovanosť. TOP programom pre komerčnú cieľovku bola druhá epizóda seriálu Prázdniny, ktorá v stredu dosiahla 13,1 % sledovanosť a 35,2 % podiel na trhu.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group