MEDIA NEWS
Sociálna sieť Facebook chce prilákať divákov televízie. Firma
rozšíri svoju ponuku videí o televízne programy, od profesionálneho ženského
basketbalu po prírodovedné zo safari a rodičovskej programy. Pre
firmu je to zatiaľ najväčšia expanzia do oblasti televízie, píše agentúra
Reuters.
Produkt, ktorý je prepracovanou doterajšou video ponukou firmy, sa volá Watch. Najprv bude k dispozícii obmedzené skupine v Spojených štátoch na mobilnú aplikáciu, internetových stránkach a televíznych aplikáciách, uviedla firma.
Najväčšia sociálna sieť prišla s ponukou videa vlani. Od tej doby už niekoľkokrát naznačila, že by sa chcela radšej stať zdrojom pôvodných a dobre produkovaných videí než zverejňovať iba videá vytvorené užívateľmi.
Facebook uviedol, že v ponuke budú prenosy zápasov ženského národného basketbalového zväzu, rodičovskej relácie od Time a relácie zo safari natočené pre National Geographic. Facebook už vysiela niektoré zápasy prvej ligy baseballu a v týchto prenosoch bude naďalej pokračovať.
Spoločnosť bude bojovať na trhu so silnou konkurenciou nielen tradičných televíznych staníc, ale aj novších producentov, ako sú Netflix, YouTube či Twitter a Snap.
Produkt, ktorý je prepracovanou doterajšou video ponukou firmy, sa volá Watch. Najprv bude k dispozícii obmedzené skupine v Spojených štátoch na mobilnú aplikáciu, internetových stránkach a televíznych aplikáciách, uviedla firma.
Najväčšia sociálna sieť prišla s ponukou videa vlani. Od tej doby už niekoľkokrát naznačila, že by sa chcela radšej stať zdrojom pôvodných a dobre produkovaných videí než zverejňovať iba videá vytvorené užívateľmi.
Facebook uviedol, že v ponuke budú prenosy zápasov ženského národného basketbalového zväzu, rodičovskej relácie od Time a relácie zo safari natočené pre National Geographic. Facebook už vysiela niektoré zápasy prvej ligy baseballu a v týchto prenosoch bude naďalej pokračovať.
Spoločnosť bude bojovať na trhu so silnou konkurenciou nielen tradičných televíznych staníc, ale aj novších producentov, ako sú Netflix, YouTube či Twitter a Snap.
Copyright © ČTK 2017
Turecké úrady vydali zatykače na 35 novinárov a
zamestnancov médií v rámci pokračujúcich zásahov proti ľuďom, ktorí sú
podozriví z väzieb na moslimského duchového Fethullaha Gülena. Agentúra Anadolu
uviedla, že polícia vo štvrtok uskutočnila razie v Istanbule s cieľom pozatýkať
osoby, ktoré používali aplikáciu na kódované správy. Tú podľa úradov majú v
obľube stúpenci Gülena, pretože im umožňuje vzájomnú komunikáciu. Medzi doteraz
zatknutými je aj Burak Ekici, opozičný novinár pracujúci pre denník Birgün.
Turecká vláda viní Gülena z minuloročného pokusu o puč,
čo on odmieta. Pre prepojenie na pokus o prevrat doteraz turecká polícia
pozatýkala už viac než 50-tisíc ľudí, viac než 110-tisíc tiež vyhodili zo
štátnych pozícií.
©2017, Autorské
práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie
alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu
SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.