TV Markíza podporí eurovoľby
aj špeciálnou kampaňou
Už o necelý mesiac rozhodneme o 13 politikoch, ktorí budú nadchádzajúcich päť rokov zastupovať záujmy Slovenska v Európskom parlamente (EP). V poradí štvrté voľby do EP sa na Slovensku uskutočnia v sobotu, 25. mája 2019, skupina Markíza pri tejto príležitosti pripravila originálnu mobilizačnú kampaň a téme eurovolieb sa bude intenzívne venovať vo vysielaní aj mimo neho.
„Ako spoločensky zodpovedná firma sme sa rozhodli prostredníctvom vlastnej kampane zvýšiť povedomie o dôležitosti zúčastniť sa volieb do Európskeho parlamentu. Našim cieľom je podporiť volebnú účasť a motivovať Slovákov, aby nepodceňovali význam týchto volieb,“ povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.
Kampaň pozostáva zo série spotov, v ktorých známe moderátorské a herecké osobnosti vyzývajú divákov k účasti na voľbách do EP a hovoria o svojich vlastných motiváciách, prečo určite pristúpia k volebným urnám. Kampaň vznikla v rámci interných kapacít Centra kreatívy TV Markíza, prebiehať bude vo vysielaní staníc skupiny Markíza, ako aj v online prostredí.
V posledných voľbách do EP v roku 2014 zaznamenalo Slovensko najnižšiu účasť v celej Európskej únii. Volieb sa zúčastnilo len 13,05 % oprávnených voličov, a to aj napriek tomu, že členstvo v Európskej únii podporuje podľa prieskumov veľká väčšina Slovákov. Aj prostredníctvom tejto kampane chce skupina Markíza dopomôcť k zvráteniu tohto negatívneho trendu.
Téme eurovolieb sa bude TV Markíza naďalej priebežne venovať vo svojich spravodajských a publicistických reláciách, ako aj prostredníctvom spravodajského portálu TVnoviny.sk. Na sobotu, 25. mája 2019, pripravuje mimoriadnu reláciu, v ktorej po 23:00 divákom sprostredkuje výsledky volieb a všetky aktuálne informácie súvisiace s ich priebehom.