8. 12. 2019

Stanovisko ministerky vnútra SR Denisy Sakovej k stretnutiu s Mariánom Kotlebom


Stanovisko ministerky vnútra SR Denisy 

Sakovej k stretnutiu s Mariánom Kotlebom

Bývalý prezident SR Andrej Kiska v dnešnej relácii Na telo vysielanej na TV Markíza uviedol, že som si zavolala na stretnutie Mariána Kotlebu. Chcem zdôrazniť, že s pánom Kotlebom som sa stretla v súvislosti s brutálnou vraždou, ktorá sa udiala v marci tohto roka v obci Dobšiná, a nie ja som iniciovala toto stretnutie, ale pán poslanec Marián Kotleba mi poslal sms správu so žiadosťou o stretnutie, v ktorej uviedol, že má informácie v súvislosti so situáciou, ktorá nastala po tejto vražde.
Jeho žiadosti som vyhovela, pretože ak ide o informácie, ktoré môžu napomôcť k objasneniu trestného činu alebo pomôcť k zvýšeniu bezpečnosti našich občanov, som ochotná stretnúť sa s ktorýmkoľvek členom ktorejkoľvek politickej strany na Slovensku. V takýchto situáciách musí ísť politika bokom, pretože ide o bezpečnosť našich občanov. Marián Kotleba je členom branno-bezpečnostného výboru NR SR. Stretnutie, ktoré trvalo 15 až 20 minút, bolo konštruktívne a týkalo sa výlučne riešenia situácie po brutálnej vražde v Dobšinej.