12. 4. 2021

Markíza má za sebou úspešný záver týždňa plný suverénnych víťazstiev

Markíza má za sebou úspešný záver týždňa plný

 suverénnych víťazstiev

Výrazne zabodovali ďalšie epizódy obľúbených šou Tvoja tvár znie povedome a Svadba na prvý pohľad, ako aj slovenská premiéra dobrodružného kinohitu MEG: Hrozba z hlbín.


Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný záver týždňa, od piatka až do nedele so svojimi večernými programami suverénne porážala konkurenciu.

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 11. apríla 2021, stala veľkolepá zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla šiesta premiérová epizóda 6. série výborný rating 10,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,9 %.

V porovnaní s minulým týždňom si včerajšia epizóda ratingovo polepšila o 0,3 percentuálneho bodu a jej trhový podiel vzrástol o 3,6 percentuálneho bodu. Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť získala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,5 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom obľúbeného herca Braňa Mosného za excelentné stvárnenie slávnej americkej rapperky Missy Elliott, si nenechalo ujsť celkovo 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 18-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Počasie, ktorá si pripísala skvelý rating 10,6 % a trhový podiel 26,2 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 601-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších programov nedele uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 10,1 % / share 25,9 % v CS 12-54), ktorú v širšej cieľovej skupine 12+ sledovalo 576-tisíc divákov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 25,0 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s novým premiérom Eduardom Hegerom pritiahla k obrazovkám 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V sobotu, 10. apríla 2021, vyšla z večerného súboja filmových premiér ako jasný víťaz TV Markíza. Strhujúci a napínavý kinohit MEG: Hrozba z hlbín s hviezdnym Jasonom Stathamom v hlavnej úlohe sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dosiahol v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,8 % a trhový podiel 24,4 %, kým konkurenčný film Vlastníci na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 12,1 %.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, v sobotu zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 9,4 % a trhový podiel 30,3 %. Celkovo si ju pozrelo 573-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Tretiu priečku obsadili aj v sobotu Televízne noviny (rating 8,1 % / share 29,3 % v CS 12-54), sumár spravodajských aktualít si pozrelo 525-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Piatkový večer patril aj 9. apríla 2021 úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10,0 % a trhový podiel 25,2 %. Ďalšie pokračovanie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v piatkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 8,3 % / share 24,7 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 538-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší programom dňa. Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvárajú Televízne noviny (rating 8,3 % / share 26,1 % v CS 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 529-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA


PR oddelenie skupiny Markíza

Výrazne zabodovali ďalšie epizódy obľúbených šou Tvoja tvár znie povedome a Svadba na prvý pohľad, ako aj slovenská premiéra dobrodružného kinohitu MEG: Hrozba z hlbín.


Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný záver týždňa, od piatka až do nedele so svojimi večernými programami suverénne porážala konkurenciu.

Jednoznačným víťazom večera a najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v nedeľu, 11. apríla 2021, stala veľkolepá zábavná šou Tvoja tvár znie povedome. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla šiesta premiérová epizóda 6. série výborný rating 10,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,9 %.

V porovnaní s minulým týždňom si včerajšia epizóda ratingovo polepšila o 0,3 percentuálneho bodu a jej trhový podiel vzrástol o 3,6 percentuálneho bodu. Tvoja tvár znie povedome si obzvlášť získala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 48,5 %.

Ďalšie kolo plné neuveriteľných premien, korunované víťazstvom obľúbeného herca Braňa Mosného za excelentné stvárnenie slávnej americkej rapperky Missy Elliott, si nenechalo ujsť celkovo 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 18-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Počasie, ktorá si pripísala skvelý rating 10,6 % a trhový podiel 26,2 %. Aktuálne informácie o počasí zaujali celkovo 601-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších programov nedele uzatvára hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 10,1 % / share 25,9 % v CS 12-54), ktorú v širšej cieľovej skupine 12+ sledovalo 576-tisíc divákov.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu v cieľovej skupine 12-54 sa stala relácia Na telo, ktorá si pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 25,0 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s novým premiérom Eduardom Hegerom pritiahla k obrazovkám 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V sobotu, 10. apríla 2021, vyšla z večerného súboja filmových premiér ako jasný víťaz TV Markíza. Strhujúci a napínavý kinohit MEG: Hrozba z hlbín s hviezdnym Jasonom Stathamom v hlavnej úlohe sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a dosiahol v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,8 % a trhový podiel 24,4 %, kým konkurenčný film Vlastníci na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 12,1 %.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, v sobotu zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 rating 9,4 % a trhový podiel 30,3 %. Celkovo si ju pozrelo 573-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Tretiu priečku obsadili aj v sobotu Televízne noviny (rating 8,1 % / share 29,3 % v CS 12-54), sumár spravodajských aktualít si pozrelo 525-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Piatkový večer patril aj 9. apríla 2021 úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10,0 % a trhový podiel 25,2 %. Ďalšie pokračovanie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v piatkovom rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 8,3 % / share 24,7 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ išlo s 538-tisíc divákmi pri obrazovkách o celkovo najsledovanejší programom dňa. Trojicu divácky najúspešnejších programov uzatvárajú Televízne noviny (rating 8,3 % / share 26,1 % v CS 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 529-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA