9. 7. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

 VÝROKY TÝŽDNA



„Dovoz ruskej vakcíny Sputnik V a snaha zaviesť očkovanie touto očkovacou látkou mali význam. Určite to stálo za to. Menšie reálne počty tých, ktorí sa Sputnikom zaočkovať dajú, v porovnaní s proklamovanými očakávaniami sú výsledkom podlej propagandy proti Sputniku a odsúvaniu možnosti očkovať sa ním. Je to veľká škoda, že hlupáci odstrašili státisíce ľudí. A platí, že touto vakcínou sa hceli dať zaočkovať tí, ktorí inú vakcínu odmietali. 
V Úrade na ochranu ústavných činiteľov si mysleli, že je to naďalej potrebné, je to ich rozhodnutie, akceptujem ho. Bol som informovaný o možných krokoch niektorých ľudí 
Neočakával som žiadne hlasy zo strán Za ľudí a SaS, napriek tomu nejaké prišli zo strany Za ľudí.
Richard Sulíl zháňal hlasy, ktoré by ma nepodporili na ministerskom poste. SaS a Richard Sulík položia každú vládu, v ktorej sa budú nachádzať a urobia všetko pre to.Išlo o zákerný koaličný puč proti svojmu ministrovi. Nech ide na detektor lži a ten vybuchne.
Považujem za chybu pani prezidentky, že dala túto otázku na Ústavný súd Po tom, že som si ako predseda OĽANO zobral na seba komunikáciu nepríjemných, nepopulárnych vecí počas pandémie, lebo som bol presvedčený, že by ich mal komunikovať premiér, škody na našich hlasoch mohli byť aj väčšie. Verím, že ľudia nie sú hlúpi.“
Igor Matovič 
 


"Hlboko nesúhlasím so zlomyselným konaním pani prezidentky Čaputovej. Ak by podpisy za konanie referenda vyzbierala jej progresívna skupinka, ani by ju len nenapadlo dávať možnosť Ústavnému súdu referendum zablokovať. Tvrdila by, že predsa ľudia majú právo vyjadriť svoj názor a ona má právo vyhlásiť referendum aj bez posúdenia Ústavným súdom. … ale nestalo sa. Podpisy zbierali ľudia, ktorými jej majestát v skutočnosti pohŕda, tak ich o právo vyjadriť sa, okradla. Podlé a zákerné. Pľuvanec do očí 600 tisíc ľuďom. ps. Nie, nie som za predčasné voľby, ALE som hlboko presvedčený, že voliči opozície majú právo na konanie referenda o tejto otázke, bez ohľadu na to, či sa nám to páči alebo nie".
Igor Matovič

"Nie som zástanca toho, aby sme posielali milióny eur do spriaznených médií, aby z vďačnosti o niekom pekne písali alebo vysielali o tom, aký som sladký a dobručký minister. Keď si niekto myslí, že nejaké naivné spoty niekoho, kto sa nechce očkovať, presvedčia, tak je naivný sám. Očakávam, že ministerstvo zdravotníctva nakúpi priestor s aspoň takými zľavami, ako získal Tipos.“
Igor Matovič