8. 2. 2022

Druhá šanca opäť suverénne najsledovanejším programom pondelka s rekordným trhovým podielom

 Druhá šanca opäť suverénne najsledovanejším programom 

 



pondelka s rekordným trhovým podielom


Ďalšie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti patrili večerným spravodajským reláciám Počasie, Televízne noviny a Športové noviny.


Druhá šanca aj so svojou piatou premiérovou epizódou potvrdila status obrovského diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 7. februára 2022 stala na obrazovkách televízie Markíza suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 11,3 % a rekordný trhový podiel 30,1 %. Medzitýždenne si tak Druhá šanca z hľadiska trhového podielu polepšila o ďalšieho 0,4 percentuálneho bodu. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 15,7 % a film Dedkovia na krku na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,4 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý nový seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám 611-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je zatiaľ druhý najlepší výsledok. V čase vysielania mala včerajšia epizóda dosah až na 708-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejším spravodajským programom na celom trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie, ktorá si pripísala výborný rating 8,9 % a trhový podiel 25,3 %. Aktuálne informácie o počasí si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť 563-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,4 % / share 24,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,4 % / share 20,6 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 524-tisíc a športové spravodajstvo 401-tisíc divákov (CS 12+). Televízne noviny mali včera zároveň vôbec najväčší zásah zo všetkých programov na trhu, až 815-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejším program televízie Doma je aj naďalej mimoriadne obľúbený turecký romantický seriál Láska na prenájom (rating 2,2 % / share 5,9 % a rating 2,1 % / share 7,4 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA