RTVS opäť ovládla rebríčky sledovanosti v prime-time a bola trhovým lídrom od piatku do nedele. Stabilnému diváckemu úspechu sa tešia obľúbené zábavné relácie, pričom najsilnejšou šou jesene sa stáva tretia séria Pečie celé Slovensko, ktorú medzitýždenne zaznamenala nárast sledovanosti o takmer 30.000 divákov. Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú na Jednotke a RTVS :24 sledovalo celkom až 479.000 divákov.


RTVS bodovala u divákov počas víkendu zábavou a opäť bola od piatku do nedele lídrom v sledovanosti v prime-time. V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke až 388.000 divákov pri trhovom podiele 21,9 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Relácia bola jednotkou v sledovanosti aj v cieľovej skupine 12-54 s trhovým podielom až 18,7 %. Vysokej sledovanosti sa tešila aj premiérová epizóda cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si pozrelo 174.000 divákov pri trhovom podiele až 12,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. Na Dvojke si neskôr večer talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 71.000 divákov pri trhovom podiele 5,6 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 364.000 divákov pri trhovom podiele 19,4 % v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 289.000 divákov pri trhovom podiele 17,9 % v cieľovej skupine 12+ a taktiež bola trhovým lídrom. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 133.000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v univerzálnej cieľovej skupine a bola rovnako jednotkou v sledovanosti v danom čase.

V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom štvrtú epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii sleduje reláciu každý týždeň vyšší počet divákov a ostatnú epizódu si nenechalo ujsť až 489.000 ľudí pri trhovom podiele 23,3 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala trhový podiel až 21,8 %.

V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť až 404.000 divákov pri trhovom podiele 33,3 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 75.000 divákov pri trhovom podiele 6,2 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť až 213.000 divákov pri trhovom podiele 15,7 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA