Nedeľný Duel šampiónov predbehol
aj úspešný seriál konkurencie
Obľúbené šou RTVS sa dlhodobo tešia veľkému diváckemu záujmu, čo potvrdila aj nedeľná premiéra Duelu šampiónov, ktorý obstál aj v silnej konkurencii premiérových relácií komerčných televízií. Piatková šou Milujem Slovensko aj sobotné Záhady tela sú dlhodobo lídrom v prime-time a pripojil sa k nim aj gastronomický cestopis Cestou necestou, ktorý bol počas piatkového neskoršieho večera taktiež jednotkou na trhu.
Bratislava, 4. marec 2024
V piatok si premiérovú epizódu 14. série súťažnej šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 362.000 divákov pri trhovom podiele až 20,1 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola trhovým lídrom. Diváci si pozreli aj premiérovú epizódu novej série cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si nenechalo ujsť až 240.000 divákov pri trhovom podiele 16,4 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bola taktiež jednotkou na trhu. Na Dvojke si neskôr večer talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 51.000 divákov pri trhovom podiele 4 % v cieľovej skupine 12+.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú sledovalo 414.000 divákov pri trhovom podiele 20,9 % v univerzálnej cieľovej skupine a relácia sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 331.000 divákov pri trhovom podiele 19,3 % v cieľovej skupine 12+. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 137.000 divákov pri trhovom podiele 13,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.
V nedeľu ponúkla RTVS divákom na Jednotke v premiére prvú z ôsmich finálových častí Duelu šampiónov. V prime-time si ju pozrelo 301.000 divákov pri trhovom podiele 14,3 % v cieľovej skupine 12+, a relácia tak predbehla aj obľúbený konkurenčný seriál a v danom čase bola trhovou dvojkou. Po premiére súťažnej šou ponúkla Jednotka neskôr večer poslednú časť prvej série dokumentárneho cyklu Opri sa o mňa, ktorý si pozrelo 104.000 divákov pri trhovom podiele 5,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.
Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo celkom až 473.000 divákov a stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 394.000 divákov pri trhovom podiele 32,6 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 79.000 divákov pri trhovom podiele 6,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť až 175.000 divákov pri trhovom podiele 14,2 % v cieľovej skupine 12+.
Záujmu divákov sa v nedeľu podvečer tešila aj nová relácia RTVS Veľkou lyžicou. Premiérovú epizódu si v silnej konkurencii nenechalo ujsť 193.000 divákov pri trhovom podiele 11,5 % v cieľovej skupine 12+.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA